Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bruden
har ingen tips til vogn egentlig, men vi kjøpte søsken vogn når vi fikk andre mann. det er 17 mnd mellom de og vi har nesten ikke brukt den. mye bedre med et sete du kan feste på vognen eller et stå brett. og vi var på tur nesten hver dag.
ORIGINAL: Lena25
vi har den first wheel twin city å er kanon fornøyde - 2 år mellom våre bruker den mange ganger i uka når vi triller tur er på shopping osv.
det som er så bra er jo at en kan ha en bag del å en sitte del i lag å at de kan snu begge veier.. så er den lett å løft lett å trille..
Kunasi
ORIGINAL: Petra Pan
Jeg anbefaler deg å tenke på disse kriteriene:
- Er det viktig at du ser den nye babyen eller kan den vende fra deg?
- Vil du ha softbag eller hardbag?
- er det viktig at ungen skal vende vendt mot deg når den begynner med sportsdelen?
- hvordan blir det for førstemann og plutselig sitte vendt mot deg igjen (om h*n sitter fra deg nå)?
Jeg har god peiling på vogn (har helt dilla så du kan godt svare sånn kjapt så kan jeg anbefale deg noen). Har selv phil and teds sport men bruker ikke søskensete (i alle fall ikke enda).