Gode tips til tvillingvogn?

jas

Forumet er livet
Vi må vel egentlig skaffe oss en tvillingvogn, men er jo helt grønn på det området..
Noen gode tips, som ikke er svindyre?

Om du har bilde, så sleng gjerne med [:)]

har ingen tips til vogn egentlig, men vi kjøpte søsken vogn når vi fikk andre mann. det er 17 mnd mellom de og vi har nesten ikke brukt den. mye bedre med et sete du kan feste på vognen eller et stå brett. og vi var på tur nesten hver dag.

Anbefaler Teutonia Team S4. Våre er det ca 18 mnd'er imellom, og vi brukte også vognen lite! Når storebror nærma seg 2, var han ikke interessert i å sitte i vong lenger. Så anbefaler vel egentlig å kjøpe brukt eller en som ikke er så dyr [:)]

Jeg har 2 emmaljunga søskenvogner. Skal selge den ene med trekk og bag om du har lyst på [:D]. Du kan få den for 2300.
De er geniale spes når du får vinterbarn kommer deg dit du vil. Kommer deg også lett på busser.

ORIGINAL: bruden

har ingen tips til vogn egentlig, men vi kjøpte søsken vogn når vi fikk andre mann. det er 17 mnd mellom de og vi har nesten ikke brukt den. mye bedre med et sete du kan feste på vognen eller et stå brett. og vi var på tur nesten hver dag.

Jeg er helt omvent har også sete men aldri brukt det. Syntes også storesøster skal få ett sted å sove når vi er på lengre turer.

Vi har tfk twinner twist. Ubeskrivelig god å trille, svinge og legge sammen. Ungene sitter godt i den og vi har brukt den myyyyye. Kommer til å bruke den til ungene er 4-5 år, den tåler 70 kg.

Har dere bilde av disse diverse vognene?

Vi har snakket om å evt bruke sete eller ståbrett..-men siden han ennå sover endel på dagen så er det greit med en tvillingvogn..

Jeg selger min teutonia s4... *hinthint* [:D]  Jeg er veldig fornøyd med den..

vi har den first wheel twin city å er kanon fornøyde - 2 år mellom våre bruker den mange ganger i uka når vi triller tur er på shopping osv.

det som er så bra er jo at en kan ha en bag del å en sitte del i lag  å at de kan snu begge veier.. så er den lett å løft lett å trille..

Kunasi

jeg har gt safari vogn.. men ikke tatt den så mye i bruk,bruker den litt hjemme,har jo bare en unge forløpi.. men den er genial..

[:)][:)][:)]

Har hørt mange som er fornøyd med OTH sin tvillingvogn. Den er kjempe fin også!

ORIGINAL: Lena25

vi har den first wheel twin city å er kanon fornøyde - 2 år mellom våre bruker den mange ganger i uka når vi triller tur er på shopping osv.

det som er så bra er jo at en kan ha en bag del å en sitte del i lag  å at de kan snu begge veier.. så er den lett å løft lett å trille..

Kunasi

Jeg har også denne vogna, og er super fornøyd. Blir brukt daglig. Storebror syns det er veldig greit å kunne velge hvilken vei han skal sitte! Og blir ganske godt adskilt, med tanke på sjalu søsken... løfter den uten problemer oppslått inn i bilen... (vw sharan)
Kan virkelig anbefales! Virker kanskje litt "jalla" ved første møte, men er virkelig ikke det.Vi bor på landet, og triller daglig tur på grus og asfalt. [:)]

denne har jeg.. emmaljunga cerox 360. superfornøyd! [:D]

OTH Urban jungle[;)][;)][;)][;)]

ORIGINAL: Petra Pan

Jeg anbefaler deg å tenke på disse kriteriene:

- Er det viktig at du ser den nye babyen eller kan den vende fra deg?
- Vil du ha softbag eller hardbag?
- er det viktig at ungen skal vende vendt mot deg når den begynner med sportsdelen?
- hvordan blir det for førstemann og plutselig sitte vendt mot deg igjen (om h*n sitter fra deg nå)?

Jeg har god peiling på vogn (har helt dilla så du kan godt svare sånn kjapt så kan jeg anbefale deg noen). Har selv phil and teds sport men bruker ikke søskensete (i alle fall ikke enda).

Med firstwheels kan "førstemann" velge hvilken vei han vil siitte... [;)] og du har full kontroll på babyen! for barna er det trygt å kunne se mammaen sin...

noen som vet hvor på Østlandet man finner denne vogna, firstwheels??
Synes den virka veldig fin..blir 2år mellom mine[;)]
Var inne på babycare sin side,men kom ikke opp noen tvillingvogner der.

Back
Topp