Gode tips mot kvalme?

Det med cola mot kvalme er 100% en myte, det soner bevist er at drikker med så stort sukkerinnhold kan forverre :hilarious: Svigermor ble sur på meg når jeg sa det… :) hehe
Haha ja min svigermor ble også irritert da jeg sa det en gang for lenge siden. :hilarious: Alt som er hovedsaklig søtt eller sursøtt forverrer det så mye for meg...

Mannen kjøpte pulled pork wrap til meg nå på bilturen... Søtt kjøtt var IKKE tingen. :inpain:
 
Haha ja min svigermor ble også irritert da jeg sa det en gang for lenge siden. :hilarious: Alt som er hovedsaklig søtt eller sursøtt forverrer det så mye for meg...

Mannen kjøpte pulled pork wrap til meg nå på bilturen... Søtt kjøtt var IKKE tingen. :inpain:
Kjipt! Jeg blir SÅ sur hvis jeg blir dårlig/uvel av å spise mat når jeg er sulten.
 
Kjipt! Jeg blir SÅ sur hvis jeg blir dårlig/uvel av å spise mat når jeg er sulten.
Åh ja det er irriterende når det eneste man har å spise av mat er kvalmende :arghh:
Jeg har boblevann som reddet magen heldigvis.
 
Jeg har den siste tiden kuttet opp grønnsaker, gjerne gulrøtter og blomkål, og hatt i en boks. Har den med overalt og småspiser av den hele tiden. Føler jeg har blitt litt bedre de siste to-tre dagene, men vet ikke om det er pga grønnsakene..
 
Har nettopp oppdaget biola med guava og eple, puttet oppi litt all brand. Nam nam, endelig noe som kan mette litt mer, men alikevel friskt :) kjøpt biola med mango også, prøve senere.
 
Har nettopp oppdaget biola med guava og eple, puttet oppi litt all brand. Nam nam, endelig noe som kan mette litt mer, men alikevel friskt :) kjøpt biola med mango også, prøve senere.
Aah, sto på butikken igår ig vurderte denne, men tok den laktosefrie med mango i stedet. Skal teste guava og eple neste gang.

Har ikke drukket Biola siden jeg var barn, men har hørt at det kan hjelpe både mot kvalme og treg mage, så da må jeg prøve :joyful:
 
Aah, sto på butikken igår ig vurderte denne, men tok den laktosefrie med mango i stedet. Skal teste guava og eple neste gang.

Har ikke drukket Biola siden jeg var barn, men har hørt at det kan hjelpe både mot kvalme og treg mage, så da må jeg prøve :joyful:
So far so good her, føler meg litt bedre. Bare det å klare å få i meg noe litt tyngre enn kun frukt, er deilig. Det metter, savnet den følelsen. Kuttet litt banan oppi i dag til frokost :)
 
Back
Topp