Gode sovestillinger

LilleMyen84

Blir kjent med forumet
Noen som har tips til gode sovestillinger?? Møkk lei av å ikke sove godt om natta, og enda er d ikke mars!!! :inpain:
Flere som er kvalme nå? Har vært bare kvalm når d har vært lenge siden jeg har spist eller drukket tidligere i svangerskapet (tidli), igår fikk jeg hodepine og ble kvalm og kjenner det litt idag å....

Jeg sover primært på siden.. Men vet mange bruker typ BBhugme og sover bedre med det..

Fortsatt kvalm her og, men siste uka har det økt i intensitet.. I den grad at jeg går rundt og kjenner jeg egentlig må kaste opp hele døgnet.. :(

Hmmm, sover enda på magen. Bare med den ene foten langt opp på siden, eller over mannen :-)
Gruer meg til det ikke går mer.

Sliter også med det! Forrige gang sov jeg masse på magen og ryggen, men denne gang funker ikke det. Og sover jeg på siden får jeg kjempevondt i trygg og bekken... Blir lite og dårlig søvn nå om dagen!

Jeg sover på siden, men må bytte side noen ganger ila natten. Har foreløpig bare dynen mellom lårene og anklene, men kan godt være jeg kjøper bbhugme e.l etterhvert :) Jeg er ikke kvalm lengre (Bank i bordet!!!).

Jeg skal gå til innkjøp av hotellpute på IKEA :) den blir perfekt :)

Har en ekstra dyne i senga som jeg har rullet sammen og har mellom beina. Ligger mest på sidene :p

Ligger mest på siden med pute mellom beina og armene, men tenker å prøve med dyne i steden for, syns den bbhugme(?) er litt vell dyr til at jeg får presset det inn i budsjettet hehe
Er faktisk hjemme i dagbfor jeg begynte å kaste opp i går, og ble kvalm etter jeg hadde spist. Prøvde å spise litt i dagtidlig men ble veldig uvell/kvalm så jeg holder sengen i dag

Sover enten på magen (på siden av magen) med beinet opp, på ryggen med pute under knæra eller på siden med økte mellom knæra. Vrir meg ofte, klarer ikke å finne DEN stillingen...

Sover helt vanlig (siden) men forsøker å sovne på venstre side da det er best for barnet. Men har to puter under hodet nå (Én ellers) pga tett nese og "baby i halsen" følelse hvis jeg ligger rett ;)

Back
Topp