Gode sko til jobb?

MissIndependent

Gift med forumet
Hei☺️
Noen som kan anbefale noen skikkelig gode joggesko el. som jeg kan investere i til jobb?Jobber på nettbutikk og det blir som regel 10-12 000 skritt om dagen på betonggulv
Sliter litt med et vondt kne,og rygg og det blir jo sikkert ikke bedre etterhvert som magen blir større og vekta litt høyere
Har så lyst å jobbe så lenge jeg kan,så da må jeg prøve å finne sko som kan dempe litt.....
Venter nr 4,så hadde vært greit å kunne være litt menneske når jeg kommer hjem fra jobb også

Hei☺️
Noen som kan anbefale noen skikkelig gode joggesko el. som jeg kan investere i til jobb?Jobber på nettbutikk og det blir som regel 10-12 000 skritt om dagen på betonggulv
Sliter litt med et vondt kne,og rygg og det blir jo sikkert ikke bedre etterhvert som magen blir større og vekta litt høyere
Har så lyst å jobbe så lenge jeg kan,så da må jeg prøve å finne sko som kan dempe litt.....
Venter nr 4,så hadde vært greit å kunne være litt menneske når jeg kommer hjem fra jobb også
Skechers. Enten i Go Walk-serien, BOBS Squad- eller Max Cushioning-serien. Og ha to par når du jobber som du gjør. Det er viktig for skoene at de får hvile og hente seg inn, og ikke minst at føttene dine får litt varierende underlag, at du har to par å veksle mellom.

Hørt mye godt om Hoka.
Brukte gaitline selv forrige gang, var veldig greie sko - fjernet alt av vondter i knærne. Mine nye sko er skechers, men ikke fått brukt de mer enn en måned på jobb, så vet ikke helt enda. Men de virket gode på betong de også.

Jeg bruker clifton til hoka, også er jeg veldig glad i Birkenstock Arizona når jeg er hjemme :happy:

Eg brukar Hoka Rincon på jobb. Likar dei ikkje som treningssko, men syns dei er veldig gode som jobbsko. Eg går for øvrig langt i frå så mykje som du går på jobb, så eg føler eigentleg ikkje eg kan uttala meg om korleis dei er når det er snakk om mykje gåing. Då eg hadde sommarjobb på gartneri brukte eg ECCO-sandalar. Lite sexy sko, men det var behageleg å gå med desse heile dagen på betonggolvet i drivhuset.

Gaitline er også gode sko ja. De har en utviklet en såle og oppbygging av lesten som støtter godt opp om fot, steg og balanse. Sunne sko, rett og slett. Jeg er sko-nerd, driver skoforretning serru. :D

Back
Topp