Gode sko for gravide ?????

rebekka87

Betatt av forumet
Er det noen som har tips til gode sko for gravide ?
Eventult om jeg får kjøpt Nike Shox billig en plass?

Besøk gjerne bloggen min: http://fyllings.blogg.no

Pass deg for billige Nike Shox på nettet hvertfall. Mye fake ute og går. Investerte i noen sånne forrige svangerskap, og angrer ikke!!! Måtte ha gode sko pga. bekkenløsninga mi, og det er ikke så mange sko som kan måle seg med dempinga på disse... Men de er dyre ja[>:]

ORIGINAL: Millali

Pass deg for billige Nike Shox på nettet hvertfall. Mye fake ute og går. Investerte i noen sånne forrige svangerskap, og angrer ikke!!! Måtte ha gode sko pga. bekkenløsninga mi, og det er ikke så mange sko som kan måle seg med dempinga på disse... Men de er dyre ja[>:]

JA det er jo sant! Jeg burde igrunn bare gå til innkjøp av noen skikkelige !;D

Nike shox helt klart! du får heller bare legge litt penger i sko, som er verdt det! [:)]

ORIGINAL: LittleJ.

Nike shox helt klart! du får heller bare legge litt penger i sko, som er verdt det! [:)]

Signere denne!! Går ikke i noen andre sko jeg om jeg er gravid eller ikke!! Beste skoene ever!!!

MBT-sko.

ryggen min og bekkenet mitt elsker de skoene.
Og de finnes i fine småsko for damer.

Eller Mizuno ute joggesko, fantastiske gode sko å gå i når man er gravid!!!

Lever nesten bare i shoxa mine jeg

ja! Nå er jo jeg såpass heldig at jeg jobber på BIKBOK og har varner kort som gir meg 40% på URBAN. Der har de et hav av Shox, så jeg får stikke innom til uken å kjøpe meg et par eller to! ;)

ECCO!!

Ingen over, ingen under!

jeg kjøpte meg addidas Good year (mente jeg) når jeg gikk med Tuva.. De er rå gode[:)]

ORIGINAL: rebekka87

ja! Nå er jo jeg såpass heldig at jeg jobber på BIKBOK og har varner kort som gir meg 40% på URBAN. Der har de et hav av Shox, så jeg får stikke innom til uken å kjøpe meg et par eller to! ;)

ooh, heldig!!!!![:D]! Da hadde jeg ikke tenkt meg om to ganger asså!! [:D]

Jeg gikk for det meste i flate gode Eccosko/litt joggisutseende. Var som å stikke beina i skyer da jeg prøvde de første gang og bare måtte ha de. Tok de med i alle selskaper og skiftet når alle hadde sett meg pynta med pensko.. så skifte hehe[:D]

http://www.joggeshop.no/product/asics-dame-gel-nimbus-11_13660/

Disse er min reddning[:D][:D]

ser de er mye billigere her på nett en hva de er på g sport[8D] jeg gav 1600,- men værdt hver eneste krone[:D]

Sign[:)]

Hadde ikke klart meg uten mine shox i svangerskapet[:)]

Back
Topp