Gode, rare vofsen min *bilder*

Molly80

Forumet er livet
Vofsen min på 38 kg, som blant annet ikke finnes redd raketter....

...er redd dette kosedyret her (med kaffekopp for å vise hvor liten den er):

Gode, rare vofsen min
Har selvsagt lagt bort det kosedyret nå, så han skal slippe å rømme stua når lillegutt finner den fram.

[:D]Stilig!! Er rart hva de hundene kan få for seg..

Lillegullet mitt var så redd for ballonger at han løp å gjemte seg hver gang han så en,prøvde til og med å komme seg under sofaen[8D].
(Lillegullet er sine 35 kg han også,og ikke lett å få plass til under en sofa[:-])

ORIGINAL: MICAmor

[:D]Stilig!! Er rart hva de hundene kan få for seg..

Lillegullet mitt var så redd for ballonger at han løp å gjemte seg hver gang han så en,prøvde til og med å komme seg under sofaen[8D].
(Lillegullet er sine 35 kg han også,og ikke lett å få plass til under en sofa[:-])

synes jeg ser han prøver å komme seg unna sofaen

Ja, den er ikke søt akkurat da, hehe [:D]

MICAmor: Nei, hehe, det tror jeg må være en sofa med høye bein, haha [:D]

Hvilken hund er det du har? Nydeligste hunden.. [:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Hvilken hund er det du har? Nydeligste hunden.. [:D]

En stor labrador [:)][:)] (evt. klatrestativ som du ser...)

hehehehehe søøøøøøøøøøøøøøøøøøøt da!

Har en stor flott hund jeg også. Han er livredd for snusboksen min han. Så redd at hvis den faller på gulvet, løper han og gjemmer seg under senga til Robin. [8D]

ORIGINAL: alice_

Har en stor flott hund jeg også. Han er livredd for snusboksen min han. Så redd at hvis den faller på gulvet, løper han og gjemmer seg under senga til Robin. [8D]

Smart hund! Nikotin er jo farlig[8D][:D]

ORIGINAL: MICAmor

ORIGINAL: alice_

Smart hund! Nikotin er jo farlig[8D][:D]

Dritsmart. :P Mulig det er fordi han lukter nikotinet når jeg åpner boksen.. [8D]

såå herlige[:D][:D] løyene ting dei er redd hehe=) ene hunden min synes traktor leken til sønnen min er skummel hehe=)

Nydelig han er. Lignet så veldig på jaktlabradoren til foreldra mine.

Utrolig hva de er redd og ikke redd.

Hehe [8D]
Hunden min er LIVREDD en sånn vibrerende masasje dings jeg kjøpte på europris til mannen en gang [8D]

Menne altså solgt eller kjøpt hus via Eiendomsmegler1 ?? Tenker på koppen[:D]

alice: Hehe... skumle greier den snusen vet du, står jo utenpå boksen at det er skadelig [8D]

Gudle i magen: Egentlig fornuftig å holde seg unna så store ting som traktor da [:)]

Prinsessa: Han her var med på jakt med den første eieren sin, og da de skulle ha han til å hente fuglen de hadde skutt, så henta han hylsa i stedet... så ikke mye jaktlabrador han her [:D]

InLoveandHateIt: Å, får man sånne der? Nei, er velkomstgave i bokklubb, har koppen i mange farger [:)] Kulere gave det da, enn Garanti eiendom som gir en kokebok man bare roter bort...

ååå, smelt! Noe sååå nydelig!

ORIGINAL: smash

ååå, smelt! Noe sååå nydelig!

det er han... Og omtrent like lydig son din utendørs... *Kremt* [8D]

Back
Topp