Gode råd????

nito

Flørter med forumet
Her er en utfordring til alle!!!

Noen gode råd for å sette igang fødselen?

Alle bidrag mottas med takk[:D][:D] he he..............

Venter i spenning på gode råd her, har lyst å bli ferdig eg og [:D] Kjedelig å gå hjemme å vente.....
klem

det er nå denne sexen da.......lakris......kjøre på humpete vei....gå trapper......akkupungtur....eller bare en stor dose tolmodighet, for ingenting av dette hjelper uten at det er modent for det alikavel....[:)]

Ja, den dosen tålmodighet må vi grave dypt etter!! Men det er jo ikke så mye å gjøre egentlig....

Jeg tror det viktigste er å være mest mulig fysisk aktiv hvis man klarer det da!! Ikke overdrive å slite seg ut såklart, man skal jo ha overskudd til fødselen og!! Men om ikke annet så vil en daglig tur hjelpe på formen, så man er litt bedre rustet til fødselen når den enn kommer..... FORHÅPENTLIGVIS SNART!!!!!

[:@]

ORIGINAL: Bekka84

venninna mi holdt på å male kjøkkenet når hun va gravid.
så var det ca 10 cm hun ikke nådde opp til, så hun hoppa opp å ned, to strøk.
når hun kom hjem gikk vannet. 1 mnd før tiden,

så det funker har jeg hørt, men tviler på om det er så veldigt heldigt for barnet

Ja, jeg vet om noen andre som hoppet tau og hadde 5 cm åpning etter et kvarter eller så.. hehe.. Men jeg er enig med deg, er ikke sikker på om det er så veldig heldig..... Men men, hvis man klarer å hoppe uten at det gjør for vondt, så ....

Men tror man må holde på ganske lenge. Jeg tror ikke jeg er i stand til å hoppe noe særlig nå.. Kanskje for en mnd siden men.. [;)]

Tror heller eg satser på å gå opp og ned trappen noen ganger[;)] Hadde en sinnsyk kynner her i sted,vi får håpe det er en begynnelse på noe [:D]

Ha sex
Spis sterk indisk mat
Spring i noen trapper
Drikk noe som er bra for fordøyelsen
Vask huset

Lykke til!

Her var det mange gode råd..[:D]

Har prøvd det meste idag og dagen før det osv...[:D]

Vi får satse på at det hjelper....[:D]

Back
Topp