Kaya
Forelsket i forumet
Ting har jo unektelig forandret seg de siste 20-30 årene, men jeg får likevel en haug med velmente råd fra snille mennesker som hadde småbarn denne tiden, f.eks sov på magen, varmt på soverommet, masse klær osv, og jeg ønsker jo ikke benytte meg av disse rådene da nyere forskning forteller oss de motsatte tingene.. men jeg opplever faktisk at folk blir både fornærmet og støtt av at jeg velger å ikke følge deres råd, prøver å si fra så fint og bestemt jeg kan, noen som har noen gode tips eller lignende opplevelser? Syns det går litt langt når de legger han ned på magen/siden og slår på ovnen på soverommet og lukker døra..[8|]
Begynner å bli litt lei nå, og føler meg egentlig litt udugelig siden jeg ikke har noe annet å refere til enn at "de på sykehuset sa det" eller sånt, er jo tross alt bare første barnet mitt så har jo ingen erfaring.. ble litt klagende dette, men måtte bare få det ut,,[:(]
Begynner å bli litt lei nå, og føler meg egentlig litt udugelig siden jeg ikke har noe annet å refere til enn at "de på sykehuset sa det" eller sånt, er jo tross alt bare første barnet mitt så har jo ingen erfaring.. ble litt klagende dette, men måtte bare få det ut,,[:(]