Gode råd til vindusvasken?

Nylonvask, våt klut, tørr klut og nal.. :)

Kjøkken tørkerull og jif vindusvask....funker som bare rakkern. Har aldri hatt så rene vinduer før jeg :)

etter du har vasket med vindusvask og nal så kan du tørke over med avispapir. ingen skjolder :)

Vaske med jif universal og vann, så nal, så tørke over/polere med sammenkrøllet avispapir... Vinduene blirsuperblanke.

(Samme om ikke bedre å bytte ut jif iniversal med nylonvask. Har ikke prøvd det på maaaange år, men det var det min mormor brukte hver gang)

Skal vaske for mamma, hun skal operere armen sin :/ tusen takk da starter jeg med godt mot! Haha!

Bare ikke bruk ny avis for da kan vinduene fort bli grå av trykksverte og du må vaske på nytt :p
Det har aldri jeg opplevd, og har alltid brukt avis på innsiden av rutene.

Utvendig bruker jeg en blanding av Zalo og en kork salmiakk, og jif våtmoppsystem for vinduer (det viktigste her er da nalen naturligvis). De blir skinnende rene!!!

Det har aldri jeg opplevd, og har alltid brukt avis på innsiden av rutene.

Utvendig bruker jeg en blanding av Zalo og en kork salmiakk, og jif våtmoppsystem for vinduer (det viktigste her er da nalen naturligvis). De blir skinnende rene!!!

Var sjefen min som fortalte at moren hennes skulle være snill og hjelpe til og gjorde det verre enn det var. He he

En digresjon i vaskingen: Ble ringt etter av at hunden til mamma var observert på e134. Han befant seg langt hjemmefra midt i vegen, hadde stoppa et par trailere. Takke være snille folk som ringer å sier ifra. Glad vi ikke fant han påkjørt. Hunden håpet gladelig inn i bilen min da han såg meg.

Sniker litt jeg ;)

Vi har vindusvasker fra Karcher. Kostet rundt 500, verdt sin vekt i gull! :D Den støvsuger opp sprayen så blir det ingen skjolder. Bruker den på glassbord og speil også. :)

Kärcher vindusvasker er tingen:) jeg investert i det for en drøy mnd siden og er super fornøyd!! Det går kjapt, blir veldig bra resultat både ute og inne og den koster ikke all verden. Den er liten og lett:) vet det var tilbud på den på Elkjøp i sist uke. Mulig det fortsatt er det:) Løp å kjøp alle sammen:)

Salmiakk og zalo.. zaloen tar flekkene og salmiakken fjerner skjolder etter det jeg har hørt.. blandet sammen i bøtte med vann, nal og tørker av nalen innimellom..

Sent from my HTC One V using BV Forum

Back
Topp