Gode råd for julaften?

Umulig å si hvordan formen er på julaften. Er det noe jeg har erfart med disse svangerskapene mine. I forrige var jeg så kvalm bare jeg bevegde meg litt. Så hvis det blir likt er det å holde seg rolig og slappe av på dagen. Vi skal avsløre på kvelden uansett. Så går nok fint :happy:

Menst i de to første var jeg småuggen, sånn som jeg er nå. Men holdt det i sjakk med småspising :happy:

Er bekymret for reisen vi skal på neste uke. Kommer midt i da jeg ble så dårlig sist :woot:

Jeg er 13+0 på julaften og i begge de andre svangerskapene er det rundt 11+0 - 13+0 jeg har virkelig vært værst med det som føltes om hundre oppkast om dagen. Ok,m var vel ikke mer enn 15-20 de aller verste dagene, men.. gæli nok

Husker jeg dro på jobb en gang, hadde så brystsmerter. Ringte familiemedlem som jobber i ambulansen, bare for å høre hva jeg skulle se etter, mistenkte jo ikke noe farlig. Ble enige om at 17 oppkast på kvelden før nok hadde gjort meg støl i brystmuskulaturen..

Jeg er 13+0 på julaften og i begge de andre svangerskapene er det rundt 11+0 - 13+0 jeg har virkelig vært værst med det som føltes om hundre oppkast om dagen. Ok,m var vel ikke mer enn 15-20 de aller verste dagene, men.. gæli nok

Husker jeg dro på jobb en gang, hadde så brystsmerter. Ringte familiemedlem som jobber i ambulansen, bare for å høre hva jeg skulle se etter, mistenkte jo ikke noe farlig. Ble enige om at 17 oppkast på kvelden før nok hadde gjort meg støl i brystmuskulaturen..
Oioi, såpass!! huff! Hørtes jo virkelig ikke bra ut :hilarious::hilarious:
Håper det ikke blir like voldsomt denne gangen :Heartred:Heartred

Oioi, såpass!! huff! Hørtes jo virkelig ikke bra ut :hilarious::hilarious:
Håper det ikke blir like voldsomt denne gangen :Heartred:Heartred

Røffe svangerskap. Dette er første gang jeg er gravid i juletiden da, så blir spennende_! Er ikke storfan av akevitt uansett, det vet hele familien at jeg ikke drikker, så heldigvis ikke så vanskelig å komme seg unna den :)

Røffe svangerskap. Dette er første gang jeg er gravid i juletiden da, så blir spennende_! Er ikke storfan av akevitt uansett, det vet hele familien at jeg ikke drikker, så heldigvis ikke så vanskelig å komme seg unna den :)
Nei, jeg drikker ikke sprit eller noe med høyere % enn 14 i det hele tatt, det sluttet jeg med for noen år siden :hilarious:
Dårlige erfaringer!

Tar ingen sorger på forskudd, for alt kan ennå skje. Kan bli elendig eller det kan gå greit:D

Blir mye Munkholm isåfall - funker så bra på uggenheten, og passer bra som «alkohol» i jula!

Men bortsett fra det, så er det bare håpet som lever.. Så får heller mannen ta støyten når det kommer til det praktiske! Har ikke lyst å fortelle det allerede til jul (er vel bare rundt 10 uker da), så håper å komme greit gjennom det!

Er 12 uker 2 juledag, så jeg føler vel at vi burde vente med å fortelle til vi har kommet over. Men skulle veldig gjerne delt nyheten på juleaften

Aner ikke hva jeg skal gjøre men har tenkt på det samme. Var på kaffe/kakebesøk hos min pappa og bonusmamma om fredagen og de kommenterte at jeg spiste så lite kake :rolleyes: Var kvalm og trykka i meg en tynn skive av en Budapestkake for å ikke lage for mye spekulasjoner :woot: Kake når man er kvalm er skikkelig ekkelt :eek:

Jeg hadde samme greia når jeg var hjemme og skulle feire bursdagen min, bare at jeg fortalte jeg var gravid da. Ble ikke mye kake gitt, men så gikk det bedre dagen etterpå så, det skifter fort :smiley-ashamed004 har også hatt et av og på forhold til ostepop, den ene dagen går det bra, neste dag blir jeg kvalm.

Pleier å spise ting sakte når jeg er kvalm, men så er kvalmen min overkommelig

Back
Topp