Gode nyheter på UL i dag!

lillparven

Glad i forumet
Jeg var til ny UL i dag pga en del småblødninger i det siste - og jammen banker det lille hjertet i vei fortsatt! :D Og utvikling passer med forrige UL. Da er jeg vel bare en av dem som blør lett, og skal prøve å ikke frike ut om/når det skjer igjen. :) Puuuh... letta og glad, mildt sagt! Så håper jeg ikke lillefrøet har tatt skade av to tidlige ULer... skal la det være i fred nå! :)

Jeg var til ny UL i dag pga en del småblødninger i det siste - og jammen banker det lille hjertet i vei fortsatt! :D Og utvikling passer med forrige UL. Da er jeg vel bare en av dem som blør lett, og skal prøve å ikke frike ut om/når det skjer igjen. :) Puuuh... letta og glad, mildt sagt! Så håper jeg ikke lillefrøet har tatt skade av to tidlige ULer... skal la det være i fred nå! :)
Å så godt å høre:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Er som meg da ;) Lille anstrengelsen og blod kommer :confused:

Koselig med vellykket UL og hjertebank ;)

Er som meg da ;) Lille anstrengelsen og blod kommer :confused:

Koselig med vellykket UL og hjertebank ;)
Høres kjent ut, ja! :) Så da er det vel bare å venne seg til blødninger... blir ikke lett. ;) Ja, herlig at det var vellykka! Forskjell på gynekologer, da, hun i dag var ikke spesielt informativ, jeg syntes det var vanskeligere å se ting selv nå enn forrige gang, men det hun sa var at det så bra ut og det er jo det viktigste! :D

Høres kjent ut, ja! :) Så da er det vel bare å venne seg til blødninger... blir ikke lett. ;) Ja, herlig at det var vellykka! Forskjell på gynekologer, da, hun i dag var ikke spesielt informativ, jeg syntes det var vanskeligere å se ting selv nå enn forrige gang, men det hun sa var at det så bra ut og det er jo det viktigste! :D

Jeg vet... Enkelte skulle ha revurdert karrieren sin :P

Ikke vant til det selv... Har hatt blødninger i alle svangerskapene mine :P

Jeg vet... Enkelte skulle ha revurdert karrieren sin :P

Ikke vant til det selv... Har hatt blødninger i alle svangerskapene mine :P
Så sant, så sant. Menneskekontakt var ikke den sterkeste siden til denne gynekologen! :P

Oi, skjønner det må ha blitt noen bekymringer innimellom, da... Men i hvert fall godt å vite at blødninger ikke trenger å være skumle!

Så flott å høre :D

så flott :D

Så sant, så sant. Menneskekontakt var ikke den sterkeste siden til denne gynekologen! :p

Oi, skjønner det må ha blitt noen bekymringer innimellom, da... Men i hvert fall godt å vite at blødninger ikke trenger å være skumle!

Veldig greit, men blir jo små redd når det stoppet helt en uke før det startet igjen :P Med murringer :eek: Så nå er jeg spent :P Er forsatt uber kvalm, så tenker det går veldig greit :)

Så bra :D Hvor langt var du på vei på din første UL? :)
:) Iflg. menstermin skulle jeg ha vært 6+5, men legen sa det så mer ut som 6+0 og forklarte at to kvinner som har samleie og eggløsning samme dag, fint kan ha en ukes forskjell i termin bl.a. pga at egg kan feste seg på ulike tidspunkt. Han sa at jeg hadde flaks, hadde jeg vært der dagen før er det ikke sikkert vi hadde sett hjertet blinke! :) Så skjønner at mange anbefaler å vente til 7 uker (menstermin), for sikkerhets skyld.

Back
Topp