Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så kjedelig å finne på ting til middag. Noen som har noen tips til middagsretter som er gooooooode..... Mat er veldig sentralt i livet mitt for tiden, nesten det eneste jeg tenker på [:D]
ååååååå ja, grillmat. Gleder meg kjempemasse!! Når jeg starter den skal jeg grille ALT! (vel, kanskje litt optimistisk....)
Sommer, sommer, sommer....kom kom kom[:D][:D][:D]
jeg har skikkelig problemer med middagen, har utrolig dårlig middagslyst. får helt spya bare ved tanken på å lage middag. alle luktene og sånn. litt slit!
bra å komme hit og få litt middagstips uansett, for plutselig er det noe som faktisk frister[:)]
må si meg enig i at jeg gleder meg oerhört mycket til grillsesongen starter! og da skal jeg hjem til foreldrene mine og pappa er en HELT bak grillen! mmmm[8D]
min store sorg er bare at jeg ikke for spist reker.
og blåmuggelost.
snufs.
[:D]
Reker kan du da spise?!! Det er en gammel myte at det kan forårsake allergi ved amming, men om du ikke er hyperallergisk kan du vel spise det?
Og blåmuggost er jeg ikke sikker på, men trodde man kanskje kunne spise de norske hvis datoen er god. (må være laget på pasteurisert melk, men det er alle norske fra tine). Men det har jeg ikke prøvd. Reker har jeg spist mange ganger [:)] Bare man vet de er ferske er det ok, ganske sikker på det.