Imsofly Forumet er livet 4 Jan 2011 #1 ja kanskje ikke slurpete... men Rundstykke oppskrift? Sleng inn din her[:D] tenkte jeg skulle sette i gang, må jo fø familien[:D]
ja kanskje ikke slurpete... men Rundstykke oppskrift? Sleng inn din her[:D] tenkte jeg skulle sette i gang, må jo fø familien[:D]
Imsofly Forumet er livet 4 Jan 2011 #2 er denne god? Rundstykker Herlige,saftige rundstykker! Ingredienser: 50g. gjær 50g.smør, smeltet 7dl.lunkent vann 1 egg 1/2 ss.salt 1ss.sukker 1/2kg. hvetemel 1/2kg.sammalt fint hvetemel mange blir det ca?[:-] tenkte å lage en stor gjeng[:D]
er denne god? Rundstykker Herlige,saftige rundstykker! Ingredienser: 50g. gjær 50g.smør, smeltet 7dl.lunkent vann 1 egg 1/2 ss.salt 1ss.sukker 1/2kg. hvetemel 1/2kg.sammalt fint hvetemel mange blir det ca?[:-] tenkte å lage en stor gjeng[:D]
¤Woolfmother¤ Forumet er livet 4 Jan 2011 #3 dytter for deg i håp om at det finnes en og annen tradisjonell husmor her[;)]
Speedsjarken Gift med forumet 4 Jan 2011 #4 Slurpete, DET var et ekkelt ord, det! [8D] Kan ikke hjelpe, men det ble en liten dytt i hvert fall :)
Slurpete, DET var et ekkelt ord, det! [8D] Kan ikke hjelpe, men det ble en liten dytt i hvert fall :)
J Jegogde2guttamine Elsker forumet 4 Jan 2011 #5 Uansett oppskrift, synes jeg rundstykker blir bedre om man KNAR smøret inn i melet [:)] Nam [:)] (Altså IKKE smelter det, bare setter det ut på benken evt mykner det litt i mikroen først)
Uansett oppskrift, synes jeg rundstykker blir bedre om man KNAR smøret inn i melet [:)] Nam [:)] (Altså IKKE smelter det, bare setter det ut på benken evt mykner det litt i mikroen først)