Gode kjøp og tilbud!

Jeg ser nå at det ikke var tilbud på stellebordet. De varene med salg er markert med summer25 på bildet. Fikk tilbud på sengen da.

Vi bestilte disse 2.
Vis vedlegget 299768 Vis vedlegget 299769
Sengen har dropside, som jeg foretrekker.

Så, rart jeg får det også til å fungere på noen varer, men ikke på andre, selv om de er markert med summer25. Hadde egentlig landet på chicco som også kan brukes som reiseseng, men den beige kostet 1500 i går og 3000 i dag. Den rosa koster fortsatt 1600, og den grå 3500. Merkelig prising :p endte til slutt i stedet med å kjøpe det samme stellebordet du har kjøpt og som ikke var på salg, hehe...
 
Komplett apotek har mor og barn weekend til og med i dag. Opptil 50% på produkter til mor og barn. Så det var endel flasker, smokker og stelleprodukter blant annet.
 
Zalando har noen varierende prosent på mammaklær. Kjøpte noe mamalicious, noppies :)
 
Voksi har 40% på voksi urban, å 60% på den røde posen :) Rød passer fint til vår gråe vogn, så vi bestilte rød, ble 960,- i stedet for 2400,-
Det var veldig bra salg :) Jeg har ikke erfaring så må spørre,det bør passe med stokke trailz?
 
Det var veldig bra salg :) Jeg har ikke erfaring så må spørre,det bør passe med stokke trailz?
Det vet jeg faktisk ikke, har ikke sett så mye på Stokke vognene :) Men ser ikke noe grunn til at den ikke skulle passe :)
 
Det vet jeg faktisk ikke, har ikke sett så mye på Stokke vognene :) Men ser ikke noe grunn til at den ikke skulle passe :)
Jeg tror det går fint. Fant at den vognpose har 8/10 når brukt med stokke trailz. Jeg har kjøpt den igår så vi får å se. Tusen takk for tipset:joyful:
 
Barnas hus
 

Vedlegg

  • E6717340-E850-41AA-B951-5E41D142B5D3.jpeg
    E6717340-E850-41AA-B951-5E41D142B5D3.jpeg
    40 KB · Visninger: 17
Back
Topp