Gode joggesko til trilleturer på asfalt

Asics har gode sko, så enig med frøkna lenger opp her :) Har så mange forskjellige sko da jeg er instruktør, men må også si at salomon skoene er noe av det bedre jeg har brukt ute. Sliter en del med hælbetennelse så jeg bytter sko endel :confused:

Har ett par solomon, men synes de er så stive :/ men det er kanskje forskjellige modeller? :)

Jeg var på Löplabbbet og fikk anbefalt Topo ultrafly joggesko. God plass hvis du har litt brede føtter. De er rett og slett nydelige å ha på, og virkelig verdt pengene!:thumleft

Jeg var på Löplabbbet og fikk anbefalt Topo ultrafly joggesko. God plass hvis du har litt brede føtter. De er rett og slett nydelige å ha på, og virkelig verdt pengene!:thumleft

Tror egentlig jeg har ganske smal fot :) [emoji85]

For de som har plager er det også gull verdt å sjekke ut spesialsåler til å ha inni skoene! Jeg har Asics Gel Nimbus, som har kjempegod demping. Men jeg har hatt en tilbakevendende betennelse i hælen, og bruker derfor en spesialsåle for dette, så jeg har nesten dobbel demping. Skikkelig nedtur å komme på skobutikken og bare prøve et par vanlige sko etter å være vant til å gå rundt på skyer. :)

Har ett par solomon, men synes de er så stive :/ men det er kanskje forskjellige modeller? :)

De jeg har er ikke så stive, men har brukt de en del da så er sikkert litt slitt og haha :smug: Men er da noen slag av dem, husker ikke hva mine er i farten... men jeg kan også anbefale gel nimbus som flere sier... Lette og myke med god demping :D

Jeg ville tatt en tur på løpelabb. Jeg sverger til asics eller salamon. Alt etter hva de skal brukes til. Fordelen med salamon er at de har veldig gode spor. Og dermed kan man bruke dem i fjellet også. Asics bruker jeg mer til trening eller turer på grus :) jeg går veldig veldig mye i jobben min så jeg har lært leksa mi at å invistere i gode sko er gull verdt :)

Jeg ville tatt en tur på løpelabb. Jeg sverger til asics eller salamon. Alt etter hva de skal brukes til. Fordelen med salamon er at de har veldig gode spor. Og dermed kan man bruke dem i fjellet også. Asics bruker jeg mer til trening eller turer på grus :) jeg går veldig veldig mye i jobben min så jeg har lært leksa mi at å invistere i gode sko er gull verdt :)

Jeg står/går hele dagen på jobb. 8 timer. De mest hektiske dagene har jeg over 20.000 skritt før jeg er hjemme [emoji28] men nå er jeg sykmeldt å skal bare jobbe noen timer for dag frem til juli. Men vil gjerne trille å bevege meg så fort bekkenet tillater det etter fødsel, så vil ha skoene klare til det :p

Etter alle anbefalinger her inne skal jeg først se på nimbus! :) så blir det vel til at jeg prøver 10-12 andre i samme slengen :p ( vinglepetter jeg? Nei langt i fra [emoji23][emoji23])

Jeg står/går hele dagen på jobb. 8 timer. De mest hektiske dagene har jeg over 20.000 skritt før jeg er hjemme [emoji28] men nå er jeg sykmeldt å skal bare jobbe noen timer for dag frem til juli. Men vil gjerne trille å bevege meg så fort bekkenet tillater det etter fødsel, så vil ha skoene klare til det :p

Etter alle anbefalinger her inne skal jeg først se på nimbus! :) så blir det vel til at jeg prøver 10-12 andre i samme slengen :p ( vinglepetter jeg? Nei langt i fra [emoji23][emoji23])
Nimbus har jeg hatt. Dem er veldig gode :)

Jeg kjøpte noen gode såler på xxl rett etter påske og det bedra bekken smertene mine betraktelig. Har ikke hatt strålinger ned i låret siden.

Back
Topp