Gode innesko??

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Lurte på om det er noen som har tips på gode innesko??

Jeg jobber i barnehage og går mye.. Akkurat nå har jeg bare noen billige innesko, men har begynt å slite bra med bekkenet og tenkte at det kanskje kunne hjelpe med gode innesko, men så er det det da, hva er gode innesko?

Kan anbefale asics joggesko. De finnes i mange ulike farger og fasonger. Har alltid sverget til dette merket og aldri blitt skuffet. Har en dårlig rygg grunnet en idrettsskade. Hvis jeg står eller går for mye uten gode sko, setter smertene seg fort i korsryggen. Gode joggesko med riktig oppbygging under foten og god demping i er alfa omega. Da kan jeg gå hele dager uten at jeg merker noe. De koster fort mellom 1000 og 2000 kr, men det er absolutt verdt det. Jeg er spent på hvordan ryggen vil reagere på et svangerskap, men skal nok ikke se bort i fra at jeg flytter oppi joggeskoene så fort snøen er borte og blir der til sommeren. ;-)

Jeg sverger til Nike Shox!
Sliti med vond rygg siden mitt første svangerskap.
Jobber i klesbutikk,med murgulv,null pause eller sitteplass.
Uten disse vidunderlige skoene hadde jeg rett og slett ikke overlevd ;)
Har flere par...

Takk for gode tips, men jeg tror jeg må ha noen sko/sandaler som ikke trenger så mye snøring. Siden jeg jobber i barnehage blir det mye av og på med inneskoene, og da blir det jo litt tungt etterhvert med knyting..

Da bør du prøve sko fra Ecco. Har et par med sandaler som er helt supre. :-)

Back
Topp