Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller kjøp en god matte å stå på. Da jeg jobbet på kjøkken fikk vi slike gummimatter med «bobler» å stå på ved benken. Myk og deilig, og utgjorde en reell forskjell. Mye bedre enn diverse sko. Ellers vil jeg anbefale deg noen gode joggesko, rett og slett.Har dere tips om gode sko/sandaler å bruke inne, hjemme?
Jeg står ofte og lenge på kjøkkenet, merker godt at bena fort blir vonde og slitne. Har funnet ut at det er på tide med noen gode innesko![]()
Elsker ecco sandalene! Er på mitt tredje par på jobbJeg er plattfot og bruker Ecco sandaler inne på jobb. Er eneste skoene jeg kan bruke uten ekstra såler![]()

Jeg starta med de i 2011 tror jegElsker ecco sandalene! Er på mitt tredje par på jobb![]()

Har noen av dere som har birkenstock SMALE føtter? Jeg har aldri kunnet bruke sandaler uten en stropp bak (slik som flip flop), for føttene mine sklir bare ut. Jeg har veldig smale føtter (og ankler og bein forsåvidt. Så støvletter er også et problem, alltid alt for brede!)
Jeg jobber i hjemmesykepleien, og bruker dem hele åretJeg starta med de i 2011 tror jeg
Har brukt noen par
Det er som sagt eneste som funker, syns det er digg å få litt luft på føttene også, ikke bare innestengte joggesko hele dagen![]()
(ble sett litt rart på når jeg tråkket gjennom snøhauger i vinter, på sandaler. Men som du sier, de lufter. Jeg hadde blitt våt på beina uansett hvilke sko jeg hadde valgt av de jeg har, så da tørket beina fortereHmm.. Du sier noe der. Tror jeg skal se litt på sånne matter altsåVil bare presisere at det er forskjell på å gå mye på jobb, og å stå mye på jobb. Om du står mye på kjøkkenet hjemme, ved for eksempel benken eller kokeplata, så vil alle sko føles like etter en stund da belastningen er hard når du står. Du beveger foten for lite og det blir samme belastning på samme punkt, kontra belastning på ulike deler av foten + bevegelse i ledd når du går.
Derfor anbefaler jeg deg heller en matte. Denne kan du lett rulle vekk når du ikke bruker den. Kjøp gjerne sko også, men etter 8 år på kjøkken med mye ståing (mer ståing enn gåing), anbefaler jeg matte over sko. Jeg har prøvd diverse sko og sandaler, også MBT-sko med vipping. Ingenting var så deilig og avlastende som å få stå på matte. Det er jo en grunn til at mattene brukes i industrien, kaffebarer og i resepsjoner ++. Og da slipper du å ha på sko, og kan rusle på sokkelesten og få så mye luft du trenger.