gode historier fra hematom i svangerskapet?

Lillespire2205

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Oktobergull 2022
Hei, jeg har et hematom i livmoren som jeg ikke vet noe mer om enn at det blør litt hele tiden. Jeg skal tilbake på ultralyd på mandag, som føles ut som en evighet til.. Jeg regner med at dette må være litt stort, siden det blør såpass mye hele tiden, er det noen som har hatt det og som det gikk bra med?

Jeg fikk ingen beskjeder angående hematomet overhode da jeg bare fikk en time innimellom andre, så regner med å få vite mer på mandag, men det er jo så lenge til..

Hei
Jeg hadde kraftig blødnig 6+1 og blødninger + spotting frem til 8+2 pga et hematom. Jeg var på UL to ganger og fikk se lille knøttet, og på siste UL så fikk jeg vite at hematomet mest sannsyneligvis hadde tømt seg siden de ikke kunne se det mer, Det stemmer nok siden jeg ikke har hatt noen blødnig eller spotting siden 8+2.

Hei
Jeg hadde kraftig blødnig 6+1 og blødninger + spotting frem til 8+2 pga et hematom. Jeg var på UL to ganger og fikk se lille knøttet, og på siste UL så fikk jeg vite at hematomet mest sannsyneligvis hadde tømt seg siden de ikke kunne se det mer, Det stemmer nok siden jeg ikke har hatt noen blødnig eller spotting siden 8+2.

Godt å høre at det roet seg hos deg! Her er jeg 9+4 i dag, og det har ikke roet seg eller stoppet, men lever nå i håpet likevel

Back
Topp