Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser det ofte :/ ser jeg noen falle eller ha det vondt eller som trenger hjelp løper jeg faktisk på auto bort til de. Men ufattelig mange som vare går forbiJeg sprang ut av bilen og hjalp en mann som hadde falt og slått seg i hodet. Ville ikke gå før noen han kjente kom og kjørte ham til legevakta. Skremmende mange foran meg kjørte rett forbi!
Arrangerte bursdag for min gutts kompis som en fellesfeiring for dem begge i går. Kompisen har ikke fått feire bursdagen sin de siste årene. Det synes jeg er leit ettersom han så gjerne egentlig ville. Derfor: dobbeltbursdag i går og jeg er uendelig glad for at dette er siste gang vi har bursdag for hele klassen. Hehe, 25 tiåringer er ingen spøk altså. Utslitt, men fornøyd!
Ja det er skremmende hvor lite folk bryr seg. "Ikke mitt problem"-holdningenSer det ofte :/ ser jeg noen falle eller ha det vondt eller som trenger hjelp løper jeg faktisk på auto bort til de. Men ufattelig mange som vare går forbi
Husker jeg var på byen med noen venninner for ca ett år siden. Kom en på skateboard susende og gikk saftig på trynet. Jeg løp bort til ham og sjekket om ha hadde fått hull i hodet og hørte om det gikk bra. Trakk meg unna når politiet kom løpende litt etter meg. Og gjett hva. Venninnene mine var flau for at jeg hadde løpt bort til han og rukket fram før politiet. De sto nå bare der å glodde som resten av folkene som var i nærheten. Hmf!
Ja er skremmende å se hvor mange som har den holdningen!!Ja det er skremmende hvor lite folk bryr seg. "Ikke mitt problem"-holdningen