Gode gjerninger :)

her er jeg

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Synes det er på tide å kjøre igang en "gjør en god gjerningdag":) Det trenger ikke være noe stort, bare det er noe som vil gjøre dagen litt bedre for et annet menneske:)
Er du med?

:) :)
Vi skal på julemarked i dag, og vesla skal legge penger i julegryta i dag:)

Forgje uke: samlet opp alle brillene og solbriller med og uten styrke og ga dem til hjelp Nigeria. Fire poser med klær til hjelp familien i nærområdet. Så var det sengesett og dyner og puter til asylmottaket. Fint å faktisk kunne hjelpe. Siden jeg ikke kan gi blod for øyeblikket.

Synes det er på tide å kjøre igang en "gjør en god gjerningdag":) Det trenger ikke være noe stort, bare det er noe som vil gjøre dagen litt bedre for et annet menneske:)
Er du med?

For en koselig tråd!! <3

Jeg og gubben har planer om å rydde i klesskapene våre i neste uke. Vi kommer til å gi bort klær vi ikke bruker :)

Forgje uke: samlet opp alle brillene og solbriller med og uten styrke og ga dem til hjelp Nigeria. Fire poser med klær til hjelp familien i nærområdet. Så var det sengesett og dyner og puter til asylmottaket. Fint å faktisk kunne hjelpe. Siden jeg ikke kan gi blod for øyeblikket.
Så bra:)

Ga 100 kr til en narkoman uten å kjøpe noe.

Har tenkt til å samle klær/leker å kjøre bort på asykmottaket her :)

Gubben er sendt på Frelsesarmeen med tre søplesekker fulle av leker og klær

Back
Topp