gode frisører i trondheim?

miss piggy

Gift med forumet
er det noen av dere som kan anbefale noen gode frisører i trondheim? Trenger sårt å få klippet meg, men ikke funnet noen jeg har vært veldig fornøyd med enda. hun ene jeg fant slutta like etterpå, typisk!

så nå trenger jeg hjelpa deres jenter :)

De på H2 i Nordre! Jeg var veldig fornøyd med Ida, men hun er nå i permisjon. Var nettopp der og klippet og farget håret, og hadde ei fra Nord-Norge men husker jo ikke hva hun heter.. Lena kanskje?

Thejohan skrev:
De på H2 i Nordre! Jeg var veldig fornøyd med Ida, men hun er nå i permisjon. Var nettopp der og klippet og farget håret, og hadde ei fra Nord-Norge men husker jo ikke hva hun heter.. Lena kanskje?

takk!
ja, jeg har sett litt på H2 i nordre. hørt litt bra om de. men finner ingen Lena som jobber der!? sitter å ser på siden deres på nettet og det går an å bestille på nett, men vet du hva de forskjellige bokstavene etter navnet deres betyr? (F), (J) og (T) er bokstavene. gjør meg litt forvirra. hehe ;)

Kari heter hun!
Er ikke helt sikker på det med bokstavene, men jeg lurer på om J betyr Junior som igjen betyr nyutdannet? Ikke sikkert det stemmer altså!
Kari har iallefall noen år på baken og hun er F, som jeg tror står for Frisør..

ah, ja, det kan det være bokstavene står for ja :)
da kan det hende jeg prøver meg til Kari. får se om hun har noen ledige timer den nærmeste tiden!

Alex på Adam & Eva! :)

takk :)
adam og eva hadde ikke noe ledig på en stund og jeg skal reise bort snart så må finne noen andre denne gangen. jeg er sein ute som vanlig med å bestille meg. hehe..

men skal skrive de opp bak øret til neste gang :)

Back
Topp