Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for gode erfaringer. Har rett og slett utvikla angst etter 3 aborter og mye forhåpninger og forventninger. Og er veldig nervøs for at uttak gjør vondt. Skal be om all smertestillende jeg kan. Nå er første uttak i slutten av september og innsett i starten av oktober om jeg ikke blir overstimulert som det er en fare for. Da må jeg vente to sykluser før innsett. Så forventer jeg blir overstimulert og at innsett ikke blir før i januar for å prøve å ikke bli skuffa. Kjekt og høre resultatene deres, her har jeg blitt lett gravid, men mister i uke 7-8.God erfaring- det blir unger ved IVF også. Jeg måtte kun ha ett uttak og to innsett før yngste satt, og vi kaster oss rundt og ser hva som skjer med de frosne embryoene vi har. Jeg og partner er gamle (godt over 40) og uten IVF hadde vi ikke hatt sjangs på nr.3.
Har fått de to fineste barna i verdenNoen som vil dele sine GODE erfaringer? Leser så mye negativt her inne, noen oppmuntrende ord og gjerne gode tips til oss som skal gjennom IVF nå i september? Og noen som synes egguttak gikk over all forventning?
Som sagt kun interessert i positive ting.
Hadde aldri problemer med sprøyter eller egguttakNoen som vil dele sine GODE erfaringer? Leser så mye negativt her inne, noen oppmuntrende ord og gjerne gode tips til oss som skal gjennom IVF nå i september? Og noen som synes egguttak gikk over all forventning?
Som sagt kun interessert i positive ting.
Gratulerer jeg vil tro det fysiske vil gå så mye bedre enn det psykiske, men jeg har en tendens Tim og krisemaksimere.Hadde aldri problemer med sprøyter eller egguttak
Er selvfølgig kjedelig med sprøyter og planlegging (hadde jobbreiser og middager med kunder og måtte ha sprøyter med meg) men ble alrdi oppblåst eller måtte sykemelde meg. Hadde mye energi egentlig. Alt gikk bra med jobb og måtte aldri fortelle arbeidsgiver.
Var oppblåst etter uttak men det gikk fint og var ikke sykemeldt. Tok 1 dag med egenmelding. Siste gang hadde jeg bursdag dagen etter uttak og vi koste oss på en fine dining restaurant. 3 dager før uttaket var vi på hytta og jeg ryddet 60m med vei fra halv meter av snø. Så jeg var i god form.
Tok oss 4 forsøk og er 28+3 i dag med frisk gutt i magen.
Ja psykiske er vanskelig. Vi tokk også en time hos fertilitets-terapeut hos Hausken. Var absolutt fantastisk og betryggende og fikk masse fin råd.Gratulerer jeg vil tro det fysiske vil gå så mye bedre enn det psykiske, men jeg har en tendens Tim og krisemaksimere.
Det høres ut som kan være noe for meg. Når anbefaler du og ta den timen i forløpet?Ja psykiske er vanskelig. Vi tokk også en time hos fertilitets-terapeut hos Hausken. Var absolutt fantastisk og betryggende og fikk masse fin råd.
Egentlig når som helst. Er også litt ventetid. Og best å ha samtale med terapeut før alt blir for vanskelig. Er ikke kun å reparere den som har blitt emotionelt vanskelig, men viktig å lufte seg og å få tips hvordan dere kan takle dette best.Det høres ut som kan være noe for meg. Når anbefaler du og ta den timen i forløpet?
Hvor var du? Vi holder til i Stavanger.Egentlig når som helst. Er også litt ventetid. Og best å ha samtale med terapeut før alt blir for vanskelig. Er ikke kun å reparere den som har blitt emotionelt vanskelig, men viktig å lufte seg og å få tips hvordan dere kan takle dette best.
Fint hvis dere begge er på timen.
I tillegg har fertilitetsterapeut MYE kunnskap om prossessen.