Gode Ebaykjøp!

Har du testa melodien på den bilstolleken?
Har samme, og den spiller en julemelodi (husker ikke hvilken akkurat nå).

Putter denne under "Våre viktigste tråder" :D

Og andre kan jo legge til ting om de har noen gode tips :) :)

Fint med tips! Jeg er ikke god på å handle på ebay, selv om det jo egentlig er enkelt..

Mye fint, men jeg er litt skeptisk til materialer og kjemikalier på ting til babyen. Hørte av en bekjent om en baby som hadde blitt full av utslett av noen klær fra ebay.

Mye fint, men jeg er litt skeptisk til materialer og kjemikalier på ting til babyen. Hørte av en bekjent om en baby som hadde blitt full av utslett av noen klær fra ebay.

Jeg kjøper som regel bare ting jeg vet andre har kjøpt før meg og er fornøyd med :) klær fra ebay vaskes minst to ganger før de brukes :) men som regel er varer fra europa trygge og CE merka :) ebay er ikke synonymt med kina!

Pleier å gå innom ebay ofte og sjekker diverse ting, men tør aldri å bestille noe der.

Elsker ebay. Tenkte å bestille ammeinnlegg der. Kjøper masse der. Venter nå på mye frost ting til hun på 3

Elsker ebay. Tenkte å bestille ammeinnlegg der. Kjøper masse der. Venter nå på mye frost ting til hun på 3
Har du vært fornøyd med alle kjøp. Hvordan finner du de riktige varene? Det finnes jo mange like produkter for ulike priser. . :/

Har du vært fornøyd med alle kjøp. Hvordan finner du de riktige varene? Det finnes jo mange like produkter for ulike priser. . :/
Jeg soterer etter pris, lavest først. Har egentlig vært fornøyd med alt ja. Har kjøpt ekstremt mye tog til han på 4. Alle er god kvalitet og funker med brio sine. Frost tingene har jeg ikke fått enda.

Det viktig å vurdere litt hvor man kjøper fra har jeg erfart. Spiselige ting til baking bestiller jeg kun fra uk. Lekene fra kina har jeg vært fornøyd med :)

Back
Topp