Gode drikkeflasker til barn?

Ollebollene!

Glad i forumet
Syns alle flaskene enten ender opp med å lekke - eller så blir lokket ødelagt. Begge barna er mye på tur i barnehagen, lei av å vaske sekkene en gang i uka pga flaskelekkasje!! :p Noen som har tips til gode flasker til barn?

Bestilte akkurat to Contigoflasker via Bokkilden.no - men hvis noen har erfaringer med andre, gode - gjerne billigere flasker så tar jeg gjerne imot det !

Jeg sverger til Camelback sine, både til meg og knerten.
Om de er billigere tviler jeg på, men de er verdt det synes jeg.

Her i huset er det eneste contigo flaska som har holdt tett ;)

AnneMy skrev:
Her i huset er det eneste contigo flaska som har holdt tett ;)

Så godt å høre - håper vi blir fornøyde og ! :) Tror ikke jeg leste noe om den går i oppvaskmaskina, gjør den det?

Mrs Lutz skrev:
du finner turflasker med skrukork.

Gjør jeg? Er du synsk?
;)

Camelback!! Geniale flasker ,og minsten har også sekk med drikkesystem, slik de "treningsfrelste" har. (Ja,alle i familien har både flasker og sekker med drikkesystem fra Camelback - det er jo så utrolig greit på turer,og på stranda om sommeren osv.)

MICAmor skrev:
Camelback!! Geniale flasker ,og minsten har også sekk med drikkesystem, slik de "treningsfrelste" har. (Ja,alle i familien har både flasker og sekker med drikkesystem fra Camelback - det er jo så utrolig greit på turer,og på stranda om sommeren osv.)

Kanskje jeg skal prøve en sånn flaske og da - sekk med drikkesystem hørtes lurt ut !! *google*.

Gullungene til M! skrev:

Mrs Lutz skrev:
du finner turflasker med skrukork.

Gjør jeg? Er du synsk?
;)

de fleste har liksom en egen kork til å ha på tur i sekk...

drikkeflaske_alu.jpg

vanlig kork ligger ved siden av man kan bytte til.

ps. plastflasker kan være lurt å ikke ha i oppvaskmaskinen.

Anbefaler også camelback. Veldig fornøyd med de.

Back
Topp