Gode apper

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hvilken app er din favoritt, og hvorfor? Tenker da ikke på spill, men apper laget for å hjelpe deg i hverdagen. Bank, notatapp, bv-app, musikk etc.

Storytel [emoji173]️ kjører mye buss, går tur og strikker med lydbok på øret [emoji6]

Little Moments bruker jeg til å redigere bilder

NRK super kjøper meg tid til å lage middag [emoji23][emoji85]

Og snap da... snapper med en gruppe fine folk hele dagen [emoji6]

Har ikke så mye. De som blir brukt er

Facebook
Snapchat
Instagram
Babyverden
VG
Vg vær
Ebay
Wow
Wish
Pinterest
Tidal
Vipps
Bankapp
Maskefelleren
Paypal
Layout
Tidal
Hendelser
Overvåk vekt

Har ikke så mye. De som blir brukt er

Facebook
Snapchat
Instagram
Babyverden
VG
Vg vær
Ebay
Wow
Wish
Pinterest
Tidal
Vipps
Bankapp
Maskefelleren
Paypal
Layout
Tidal
Hendelser
Overvåk vekt

Ikke mange? Jeg har ikke så mange apper som det der jeg ^^
Ble nysgjerrig på Maskefelleren!

WonderWeeks, wish, easypark, vipps, babystory (bilderedigering) snap og fb

En slags notatbok? Jeg lastet ned en slik app i går, men er ikke helt fornøyd.
De markedsførte det som prosjektverktøy, for du kan legge til oppgaver og tilordne til folk, men det er nå i pro-versjonen. Du kan lage så mange lister du vil og dele. F.eks mathandleliste, annen-handel-liste, harryturliste, ting gutta trenger, ting som må fikses før vi kan legge ut leiligheten for salg, julegaveshopping, handleliste for mamman min(det var noen av mine). Klikker bort det du har gjort/kjøpt, kan lett legge til nye eller finne frem de du har utført om du skal på nytt (som på mathandlelisten) og merke noen som favoritter så du lett ser de (melk og brød). Du kan også legge til notater og bilder (kjekt på julegaveliste)

De markedsførte det som prosjektverktøy, for du kan legge til oppgaver og tilordne til folk, men det er nå i pro-versjonen. Du kan lage så mange lister du vil og dele. F.eks mathandleliste, annen-handel-liste, harryturliste, ting gutta trenger, ting som må fikses før vi kan legge ut leiligheten for salg, julegaveshopping, handleliste for mamman min(det var noen av mine). Klikker bort det du har gjort/kjøpt, kan lett legge til nye eller finne frem de du har utført om du skal på nytt (som på mathandlelisten) og merke noen som favoritter så du lett ser de (melk og brød). Du kan også legge til notater og bilder (kjekt på julegaveliste)

Liker! Den må jeg sjekke ut :D

Back
Topp