Gode amme-bh'er?

Krissie-

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Hvor har dere kjøpt de hen? Husker fra sist at jeg fant gode på spar kjøp men nå var alle de som de hadde der med innlegg, og jeg vil ha uten.... Har selvfølgelig kastet alle mine gamle.

Jeg har kjøpt mine på H&M og Cubus:) Noen av de er tynne og noen er fôret, men uten spiler.

Synes å huske at cubus hadde noen gode slike tynne uten bøyle.. hm sine var helt grusomme.. har ikke kjøpt inn noe nytt enda..

Jeg har kjøpt helt basice fra HM, uten spiler og kan ta ut innleggene. Bruker de hele tiden for har hatt ømme bryster i evigheter.

Jeg kjøpte på Lindex sist. Tynne. Fornøyd, men følte de var litt «slappe», men det er vel stort sett alle ammebher? Iallefall de tynne. Tenkte å få kjøpt noen litt vatterte denne gang.

H&m og lindex sine uten spiler:happy:

Jeg kjøpte én fra bravado, den er helt fantastisk. Ellers kjøpte jeg en topack (grå og rosa) fra lindex, fornøyd med den også :happy:

Jeg hadde en del fra H&M fra før av, men de hadde en sånn rett "spilestang" på siden som gnagde noe helt vanvittig! Hadde glemt det litt, så testet de gamle denne gangen også... De gikk kjapt i søpla...! :wtf:

Har kjøpt nye på H&M uten noen form for spiler noe sted, og er veldig fornøyd med dem :) Ulike typer, både med og uten innlegg...

Veldig fornøyd med amme-bh fra Lindex forrige gang, denne gangen kjøpte jeg noen fra Kappahl som ligner veldig, de hadde litt ekstra "polstring" men disse tok jeg ut da jeg ikke ville ha det.

Noen som har kommet over spileløse ammebher i bomull?... Jeg har den grå og rosa fra Lindex, men det er vel microfiber eller noe lignende og de har blitt såå stygge... Foretrekker bomull rett mot huden :shy: Ønsker meg også i ull, men er ikke såå interessert i å bruke 4-500 kroner på bher for en kort periode. Blir å begynne med spile-bh igjen så fort kroppen godtar de igjen!

Jeg brukte stort sett bare disse «sømløse» fra H&M og Lindex sist gang, tror de kom i 2-pakninger.
Jeg kjøper heller mange billige enn få dyre. Ammet med skjold sist, og det ble gjerne litt søl og gris, så da foretrakk jeg å få vasket dem ofte. Har nesten ikke klart å gå med spile-BH siden, synes bare det gnager og er ubehagelig[emoji28]

Back
Topp