Godboken

Bruker229kas

Elsker forumet
Jeg ringte og sa opp mitt medlemskap der for flere måneder siden, og jeg spurte de hva jeg skyldte dem så jeg kunne være ferdig, så betalte jeg det jeg skyldte og NÅ får jeg masse mail fra de + pakker i mailen står det at jeg skylder de for flere pakker blandt annet en som er sendt i 2011 hva faen??
jeg fikk hente lapp på posten og hentet ikke den pakken fra de i og med at jeg har sagt opp abn mitt for lenge siden!! de kan prøve seg noe mer nå så går jeg til sak mot de gidder ikke mer fra den klubben der nå bare tull alt sammen! arg[:@]

hadde problemer med de vi også når  sa opp i 2008 og enda så driver de og sender reklame i posten som er adresert selvom vi har ringt inn og sagt vi ikke er int i det men de gjør det fordet

Ja får mail om at de har kun fått inn 2 beløp av oss et på 49 kr og et på 228 what a fuck? hver pakke jeg har betalt er altid på over 200 kr!!

jeg meldte meg ut skriftlig, og har ikke hatt noen problemer etterpå......... Foreløpig ihvertfall :)

Det er ikke noe nytt desverre.
De prakker på en hele tiden.

Jeg fikk en mail fra de i høst om at jeg ikke hadde betalt osv.
Da skreiv jeg tilbake om at jeg ikke hadde bestillt en gang og jeg fyra meg opp med en gang da[8D].
De beklaga og jeg kunne se bort fra mailen.

Jeg har satt det litt på pause og får bøker hver 3 mnd. ca.
Men jeg bestillte ikke før Linnea var 1 år da. Alt det før 1 år føler jeg er bare noe de ikke får bruk for.

jeg ble meldt inn 2 ganger når bell ble født. de sa den første gangen ikke var registrert. det endte med 2 velkomstpakker.
sa jeg betaler ikke for nr 2,da jeg har meldt meg ut. deres feil som sa jeg ikke var reg første gang dere ringte..

så fikk jeg plutselig en pakke i posten: sa jeg betaler ikke for å sende den tilbake til dere,da jeg har sagt opp. da sendte de returlapp til meg.. så bare stå på krava

Back
Topp