God votter

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Tips til gode votter til ei på 21 mnd?
De må mao sitte godt på.

Barnehagevottene fra nøstebarn har vi vært veldig fornøyd med :) men jeg vet ikke om de blir kalde nå utover

Har også de fra reima, funker bra, men har brukt de mest når det har hvert vått. Men de vi bruker mest er et par fra Kivat. Tynne ullvotter. Sitter godt på og ikke for store.

Har brukt reimatec votter siden han var baby. God og varm på hendene, og de minste str har glidelås så de er enkle å ta på. Og sitter godt.

Har prøvd Reima, synes ikke er var noe gode. Altfor smale!

Støtter den om nøstebarn sine :) de er ganske tynne med ullfor og "regntrekk" utenpå. De barna med disse I barnehagen bruker de lett uten promemer. De holder seg også tørr på de kalde dagene. De er ikke klumpete og gjør lek vanskelig. Absolutt å anbefale :)

Mine bruker Polarn O Pyret, de er varme og gode og faller ikke av, selv ikke han på 15 mnd mister dem, og 7 åringen forteller at de er gode og sitter godt. Men de kan likevel bli gjenglemt på fotballbanen...

Jeg har sent mamma på Nøstebarn for meg, så det blir det de. Takk for tips!

Jeg syns sånt er sååå vanskelig! Min er 11 mnd å begynner straks i barnehagen. Har noen fra vossatassar. Men vet jo ikke om de er bra nok??

Til små anbefaler jeg korte (ikke oppover underarmen) med glidelås (lettere å få tommelen inni). Hestra er varme. Reimatec er vanntette, bør ha minst ett par votter som tåler våt snø (husk å ikke bruk tørkeskap på høy varme).

Kjøpte skinnvotter på nøstebarn (finnes ikke på nett). Myke, gode, super lett å få på og varme. Kjempe fornøyd.

Reima hater både jeg og frøkna. Helt ubrukelig.

Back
Topp