God torsdagsmorgen!

Nei nettene er ikke gode her lenger. Enn dine da?? :p

Våkner hver natt mellom 3-6 engang med alvorlig smertefull tissetrang.. Er så vondt at jeg klarer ikke gå oppreist ut på badet. I tillegg lå jeg i natt våken med smerter i den ene foten.. Aner ikke helt hva det gikk i, men er nå ikke vondt nå lenger da :)

Skal på innskrivning på sykehuset om 1 time, så da har jeg satt "fødeavdelingen" på FEM på opptak, dagens gråteutblåsning for meg det der :p Også skal jeg prøve å shoppe litt etterpå, se om jeg finner noen smarte klær å kunne amme i samtidig som man har muligheten til å se litt fresh ut. Fokuset hos meg ligger på singletter og skjorter/cardigans, synes de der ammetoppene som selges er helt horrible, lite kroppslig flatterende og stygge..?!

Ha en fin dag du også!! :)
 
Så godt å lese litt positivt om morgenen! :)
Selv om jeg har hatt en grusom natt, som vanlig :p
Jeg sliter med restless legs, og ender ofte opp med å ligge våken på sofaen om netterne. Såpass samboer får sove i hvert fall :)
Og når jeg endelig sovnet på sofaen inatt så våknet lillemor på 2 1/2 år, og hun hadde fått feber :/

Men skal ikke klage over morgenen egentlig, vi har ligget i sofaen å slappet av <3

Huldra, jeg anbefaler boob sine ammeklær! :) Jeg prøvde både H&M og mamalicious sist, og jeg syns dem var grusom :p
Boob sine er ganske dyre, men på jollyroom.no og nelly.com er dem på salg :)
 
Oj, det hørtes ikke noe særlig ut for dere.. Ikke noe allright når det går utover nattesøvnen.. :( men heldigvis er det ikke mange ukene igjen med de plagene om natten i allefall, men da blir kanskje nattesøvnen forstyrret av noe annet ;)
Jeg har sovet ganske så bra, tross mannen jobber natta.. Og det har blåst noe forferdelig i natt.. Ellers har det gått greit :)

Kos deg med shopping! Håper du finner noe du syntes er fint og passende ;)

Storesøster blir 7 år på mandag, så har nå prøvd i fler omganger og få lastet opp bilde til lokal avisen uten og få det til.. Noe så irriterende!! Men nå sendte jeg det på Mail, og de sa de skulle ordne det så får bare stole på det :)
Kjenner det ikke er så mye som skal til om dagen før det er irriterende! :p
 
Godt å høre at det ikke bare er jeg som har sover dårlig. Hadde selvsagt mine obligatoriske do-turer hver halvtime, også fikk jeg skikkelige kramper i sidene så jeg klarte verken å ligge, stå eller sitte, så begynte jeg å få veldig vondt i ryggen, så fikk jeg akutt mageknip og ble kjempekvalm. Og nå som det er blitt dag, har jo selvsagt alt gitt seg. Så etterpå skal jeg til frisøren å stusse og stripe håret :) Så om ikke natten var så fin, så blir hvertfall dagen det
 
Back
Topp