God torsdagsmorgen!!

fruluna

Forumet er livet
Da har vi vært oppe en stund alt, og vært enda en urolig natt på veslefrøkna her! Skjønner ikke hva det er med henne, men ikke vil hun legge seg om kvelden lenger, og står å hyler og hyler om natta!
Våkner 5-6 ganger i løpet av natta ..
Kanskje noen tenner som plager henne..

Ja ja det er nå uansett snart helg!! Hurra!! I dag kommer mannen min hjem etter å ha jobbet borte hele uka!!!

Noen som skal noe spennende i dag da???

Vi skal ut å kjøpe bursdagsgaver, ta blodprøver, og diverse ærend, så her blir det full dag i byen!

Ha en strålende dag, jenter!!!

Ja og angående den stålkniven under madrassen??!! Den hjalp de to første nettene, men nå er det verre enn noensinne!!

Får kramper i lårene også nå!!!  Auuuuu....

God morgen!

I dag skal jeg på jobb igjen[8D] vil heller være hjemme å slappe av jo....
Men alt for kundene mine!  

Ang. leggkrampene så sies det at det er mangel på kalium og kalsium. spis bananer!
Et annet kjerringråd er å binde en rød ulltråd 4 ganger rundt anklene...

Ha en super dag da jenter!     

uff da. d var kortvarig lykke. I dag håper jeg å få solgt bilen. Skal møte en fyr i Oslo på formiddagen. Ellers dårlig med planer. Ha en fin dag alle sammen

Leja: Jeg driver også å prøver å få solgt bilen min. Det er en gammel bil, og jeg skal ikke ha mye for den da... Men vi hadde trengt pengene til alt vi skal gjøre med huset, også sparer vi årsavgifta også [:)] Gubben har jo bil, og i tillegg jobber han bare 1km fra der vi bor, så vi trenger strengt tatt ikke 2 biler . I hvertfall ikke nå som jeg går hjemme [:)] 

Bruble/Fruluna: Faren min har slitt i alle år med kramper. Han får ikke sove om nettene for det kribler i legger og lår konstant! Han fikk tips om at det var kalium/kalsium-mangel og begynte å ta tilskudd. Etter det ble han MYE bedre!!!!
Nå har han imidlertid funnet ut at det er mye av de stoffene i sjokolade, så han har byttet ut tilskuddet med 1 plate Fruktnøtt hver dag før han legger seg. Kanskje ikke et like godt alternativ, men det funker fortsatt [:D] [:D]

Frulunasnuppa: Du er alltid oppe før hanen galer du!! Trodde nesten jeg skulle være en av de første her inne i dag jeg! [:)] 

Pleier Linnea å sove greit om nettete vanligvis eller? Det kan jo virke som om det er tenner på gang. Det er jo den riktige alderen for sånt også.... [8|] Stakkar liten... Det er ikke greit da, når ho ikke kan si fra [&o] 
Men jeg tenker litt på det også... At siden ho reagerer om dagen på ting ho spiser, ved å få utslett og sånn. Kan det tenkes at ho kanskje kan få vondt i magen også? Eller...?  Får du noen følelse av hva ho vil når ho våkner og gråter? Virker det som om ho har vondt?

Har du prøvd ut Canesten nå, forresten? Hjelper det? Jeg synes absolutt du skal ta ho til legen i morra, hvis det ikke har gitt seg/blitt bedre. Og hvis ikke lege/hudlege kommer med noen svar til dere, så gå til en naturlege/homøopat eller noe. Det var en homøopat som hjalp oss da jeg fant ut at Jonas hadde laktoseinntolleranse. Jeg fikk beskjed om at hvis han gått mer enn 2 uker til med den diare'en han hadde, så hadde det endt tragisk med utlagt tarm.... [:(] Den gangen fikk vi også beskjed på helsestasjonen om at ingenting var galt og at det var nromalt at babyer hadde flytende bæsj..... [:@] 
Da vi tok til han til en spesialist sa de at tarmene hans var så tynnslitte, at det var utrolig at de fortsatt holdt sammen.... Kan bli sprø av det forbaskede helsenorge noen ganger! [&:]

Ellers er det en strålende dag med sol og greier [:D] Bekkenet mitt har sagt skikkelig takk og farvell etter 5 dager med oppussing. Teit som jeg er!!!! [:@][&:][:'(] Ellers skulle jeg gjerne gått ut å gått meg en tur i det flotte været! [:)] 

Men jeg får vel spise litt frokost ute i sola, og lese det nye GRAVID. Så skal jeg skru på dørhåndtak på kjøkkenskaper/skuffer. Da mangler KUN gulvet og det skal legges når gubben kommer hjem fra jobb i dag! Det har blitt sååååå fint på kjøkkenet nå!!!!!!! [:D] 
Vi har ikke sagt til noen at vi pusser opp, og til helga får vi svigerfamilien på middag. Gleder meg til å overaske dem [:D] 

Ha en fin-fin dag alle dere junitupper!!!!!! [:D] [:D] [:D]

Du er ikke noe særlig pratsom på morgenkvisten du eller, Boblemor??? [8|][:D][:D]

Begynte med kalsium tabletter for en uke siden, så får tro det hjelper!!

Ang. Linnea.. Brukt canesten siden tirsdagsmorgen. Blitt litt bedre kanskje, ikke så hissig, men fortsatt er hun tørr i huden, klør, og det er rødt..
Jeg må ned på legekontoret i dag for å ta rhesus prøver og da skal jeg få en legetime til henne.

Hun har vært veldig flink til å legge seg de siste par mnd. Smilt når hun har funnet senga..
Tror det er noen tenner på gang ja. Men det er så rart, for hun fikk ei tann oppe for ett par uker siden, og den reagerte hun ikke på [8|]
Tror ikke hun har vondt i magen egentlig altså...

Så flink du har vært med kjøkkenet da!!!! Men huske på å ta det litt med ro da, vennen!!!

ORIGINAL: fruluna

Du er ikke noe særlig pratsom på morgenkvisten du eller, Boblemor??? [8|][:D][:D]

Begynte med kalsium tabletter for en uke siden, så får tro det hjelper!!

Ang. Linnea.. Brukt canesten siden tirsdagsmorgen. Blitt litt bedre kanskje, ikke så hissig, men fortsatt er hun tørr i huden, klør, og det er rødt..
Jeg må ned på legekontoret i dag for å ta rhesus prøver og da skal jeg få en legetime til henne.

Hun har vært veldig flink til å legge seg de siste par mnd. Smilt når hun har funnet senga..
Tror det er noen tenner på gang ja. Men det er så rart, for hun fikk ei tann oppe for ett par uker siden, og den reagerte hun ikke på [8|]
Tror ikke hun har vondt i magen egentlig altså...

Så flink du har vært med kjøkkenet da!!!! Men huske på å ta det litt med ro da, vennen!!!

He-he..... Jeg så plutselig at morgeninnlegget mitt var ett av de leeeeeengste jeg (noen i det hele tatt egentlig) har skrevet her inne på lenge......

Det er noe med den kjeften min altså....... [:D]

Ja jeg tror faktisk ikke at du og jeg hadde kjedet oss sammen hvis vi hadde møttes!! Noe vi skal en vakker dag [:)][:D]

ORIGINAL: fruluna

Ja jeg tror faktisk ikke at du og jeg hadde kjedet oss sammen hvis vi hadde møttes!! Noe vi skal en vakker dag [:)][:D]

Jepp!! Det skal vi!!!!!! [:D] Ikke se bort fra at du får besøk på fødestua [:D] 

Nå må jeg gjøre noe her.... I det minste ta meg litt mat... Jeg sitter fortsatt på sengekanten i trusa med dyna pakka rundt meg.... Må tisse og holder på å sulte i hjel!! [&:]

Vi snakkes senere i dag jenter!!!!! Ha en flott torsdag!!!!! [:D]

Ja og angående den stålkniven under madrassen??!! Den hjalp de to første nettene, men nå er det verre enn noensinne!!

Får kramper i lårene også nå!!! Auuuuu....

leste et sted at det hjalp med såpestykke også!!!!  prøv det du

Jeg skal på påskeegghandel i dag. Skal lage tre stk og kanskje noe spennende til kjæresten min som har bursdag på søndag............hjelpes meg hva skal jeg finne på til han?????  Han ønsker seg ingenting men hater å handle klær så jeg har kjøpt genser og t-skjorte iallefall. Han fikk ny klokke på ettårsdagen vår her forleden så nå vet jeg sannelig ikke

God morgen!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp