God torsdagsmorgen!

Vand

Forumet er livet
Første natta uten bleie, og det gikk SUPERT! [:D] Hun våknet i to-tiden (noe hun har begynt med[>:][>:][>:]), men da nektet hun å gå på do.... Så kom hun lysvåken inn klokken 06 (noe hun har begynt med nok en gang[>:][>:][>:]), og da var trusen tørr og fin! [;)] Gikk og tisset på do i halv syv tiden! [:D]

I dag har jeg fri.......... Mannen har diarè, så han er også hjemme..... Derav ingen planer i dag heller.... Kanskje vaske badet og rydde på vaskerommet! [;)][:'(]

Hva med dere da jenter?

God morgen :) Vært en litt dårlig natt her men det går seg til,Oliver som har drømt mye i natt og da våknet selvsagt mor også ;) Ny dag nye muligheter, jobb til 4 så trening i ett par timer [:D] Ha en flott dag alle samen :)

Go morgen! Jeg sitter på jobb og kikker, alltid rolig om morgenen.
I dag skal vi bare slappe av da det var full fres i går[:)]

[:)]

ORIGINAL: *skjønningene*

God morgen - haha vand det er nok fordi min sover så bra nå det [8D]

Han ropte kl 0630 idag "PAPPA PAPPA - jeg BÆSJ" [:D] Flinke nicklas som roper på pappa.

Nå skal jeg straks ned på jobben, har 70% på nesten hele butikken så er full fart kan man si [8D]
Hente ungene, spise middag, kose og leke, trene og sofa m strikking [:)][:)][:)]

Ha en fin dag [:)]

Du har lært han godt opp[:D][;)] Ha en fin dag på jobb! [:D]

God morgen[:)]

Vi har har hatt en god natt. Neo hang i puppen i hele går og var våken leenge, etter at han fikk sitt første bad resulterte det i at han sov fra 24.00 til 04.30 (veide han i går, lgt på seg 200gr på to dager så jeg er ikke så stressa med hver-tredje-time-regelen), spiste godt og sov til 08.00. Det var deilig.

Nora er i barnehagen og mannen på jobb, blir en slækk dag med litt besøk osv[:)]

ha en fin dag alle sammen[:)]

God morgen!

Her sov vi til 0915. Kjenner det skal bli hardt å gå på jobb igjen i morgen. [8D] Da er det sambo sin tur til å være hjemme.
Ingen store planer på dagen i dag. Rydde litt rundt om vertfall. I kveld skal jeg ned til naboen i klubb ting. [:D]
Deilig å treffe damene rundt på feltet en gang i mnd ca. [:D]

Ha en super duper dag alle sammen!

Jeg er fortsatt ikke helt i tipp topp form, så når min sjef ringte igår og ba meg holde meg hjemme til mandag (så søt dame) så holdt jeg meg hjemme idag og. Regner med jeg kommer til å ta meg en tur i morgen..klarer ikke å holde meg unna[:D]
Jeg sitter og planlegger utdrikningslag for min beste venninne. Veldig gøy - spes om jeg får til det jeg vil[:)]
Drikker litt kaffe, ser på nyheter...må vel kanskje sette på en vaskemaskin...kos er det ihvertfall.
Snuser litt på ferie i mai....leie leil i Alanya[8|] Livet er ganske digg[:D]

FOR DET FØRSTE - FOR EN VAKKER DAG I DAG!!. En kan jo sprette rundt som en liten "kjempe gla kristen" av mindre vettu - nyyyydelig og man blir i så godt humøøøøør [:D]

Emma er levert i barnehagen, mor her har vært på butikken å kjøpt cola!!!!!! + masse deilig til en god og sunn salat (James er på slankis hahaha) og jeg skal være så flink å ha god mat klar når han kommer [:D] For James kommer hjem i dag jippi jippi jaaaa! Han er på flyet nå, tenker han valser inn døre om 3 timer ish [:)]

SÅ nå skal jeg ha en Go Morgen yoghurt og en boksecola, mens jeg setter på The Boss skikkelig høyt og lader opp til å svinge vaskestaven og støvkluten. Må shine litt opp, så han ikke tror jeg bare sitter på rævva dagen lang å hekler, ser på Dr Phil og drikker Cola.. [:-][8|][8D].. Men koser meg med vasking jeg! Må kanskje shine trynet ltit også - fant ut jeg ikke har sminka meg på 2 uker nå - se om jeg kan tørke støv av gamle kunstner [8D]

God morgen alle hærliger jenter[:)]

Jeg og Emma sto opp kl 0900 etter at snekkerne her utfør bråker noe sinnsykti dag[:'(]

Tror formen til Emma er mye bedre i dag, håper hun ikke kaster opp noe i dag, i så fall håper jeg det blir etter kl 14.30 for da er jeg på jobb og Gard alene med henne[8D]

Her hjemme skal det ryddes mye i dag. Får noen jenter hjem i morgen kveld rett etter at jeg er ferdig på jobb. Ska drikke god drikke og kose oss[:)][:)]

Akkuat nå står Emma og stirrer rett på en snekker. hehe lurer på om de liker publikum?[8|]haha.

Nå har vi spist masse mariekjeks og drukket brus...dvs: frokost inntatt. på tide å begynne å rydde[:'(][:)]

Ha En knaill dag!

God morgen [:)]

Her ble det en dag på jobb etter storebror sin sykdom, og i går kveld fikk minstemann feber så da er det hjemme i dag og.

Han var ganske slapp og varm i dag tidlig, men virker ikke så fryktelig plaget akkurat nå [8|]

Vi sov faktisk til halv ni i dag alle mann - hærlig, spesielt med tanke på at de var i seng halv åtte i går begge to [:D] Så nå blir det vel litt jobbing hjemmefra før jeg må prøve å rydde litt.

ORIGINAL: KathMor

FOR DET FØRSTE - FOR EN VAKKER DAG I DAG!!. En kan jo sprette rundt som en liten "kjempe gla kristen" av mindre vettu - nyyyydelig og man blir i så godt humøøøøør [:D]

Emma er levert i barnehagen, mor her har vært på butikken å kjøpt cola!!!!!! + masse deilig til en god og sunn salat (James er på slankis hahaha) og jeg skal være så flink å ha god mat klar når han kommer [:D] For James kommer hjem i dag jippi jippi jaaaa! Han er på flyet nå, tenker han valser inn døre om 3 timer ish [:)]

SÅ nå skal jeg ha en Go Morgen yoghurt og en boksecola, mens jeg setter på The Boss skikkelig høyt og lader opp til å svinge vaskestaven og støvkluten. Må shine litt opp, så han ikke tror jeg bare sitter på rævva dagen lang å hekler, ser på Dr Phil og drikker Cola.. [:-][8|][8D].. Men koser meg med vasking jeg! Må kanskje shine trynet ltit også - fant ut jeg ikke har sminka meg på 2 uker nå - se om jeg kan tørke støv av gamle kunstner [8D]

remeber to shave your armpits[8D][8D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: KathMor

remeber to shave your armpits[8D][8D]

LOL!!![:D][:D][:D]

Back
Topp