God Torsdags Morgen!

Kvitre

Forumet er livet
Mornings!!!

Lenge siden jeg har starta en skravletråd nå[:)]
Har fri i dag, og det trengs. Er blitt sylte forkjøla, kjipt. Er tett i pappen, øya og nesa renner, hodet dunker, og jeg føler meg igrunn riktig så fresh [8D] Nå som jeg akkurat såvidt har kunnet begynne å spise litt igjen pga tanna mi, så kommer en forkjølelse der jeg ikke smaker en dritt. Hva er vitsen med å spise da? [8D]

Skal til jordmor idag (hurra, er forresten 31 uker i dag), skal en tur innom byen, må tørke ned det nye rommet til Maiken sånn at vi kan hente stor-senga hennes idag, skal pusse noen vinduer, kanskje sove litt (ikke lett å sove godt om natta med tett papp), pakke til Maiken skal på påskeferie (jeg skal være alene hjemme noen dager - tenk, bare MEG!!!), og se farmen i kveld. Egentlig er torsdager treningsdag også, men får se om det er nok med en tur idag. Kroppen har nok å jobbe med akkurat nå kjenner jeg...

Ute er det strålende sol, jeg sitter med kaffen som ikke smaker noen ting, Maiken ser på barnetv, og knøttis spreller i magen [:)] Har vel egentlig ikke grunn til å klage [8D][;)][:D]

Ha en finfin dag jenter!

Forresten - hvordan gjorde dere det med nesedråper/spray da dere var gravide? Noe som er fyfy?
Hører med jordmora også etterpå [:)]

God bedring Kvitre! [:)] og ang. nesespray, så mener jeg å huske at Otrivin er nei, men Rhinox er lov. Men altså, det er ikke skadelig å ta normal dagsdose med Otrivin heller, så lenge du ikke går over 10 dager. Jeg husker jeg brukte Otrivin de to siste ukene med Ida, da hadde jeg halsbetennelse fra helvete og MÅTTE få puste! Og hurra for 31 uker! [:D][:D]

God morgen! [:)]

Her har jeg fått opp 2 trøtte barn, de styrte på til nærmere 21.30 i går! [&:] Heldigvis sjelden det skjer..
Leverer dem i bhg etterhvert her, og så skal jeg på PulsSpinn og Pump! [:D] Etterpå skal jeg hjem og hekle på vognteppet til bestevenninna mi, siden jeg er ferdig med Destiny sitt. Ellers ingen planer i dag, og det er deilig.

Ha en finfin dag! [:)]

http://www.lommelegen.no/331735/nesespray-og-graviditet

God morgen..

god bedring Kvitre,å HURRA for 31 uker[:D]

Mikael er hjemme,han har tatt påskeferie...å nå teller vi ned til lørdag for da reiser vi[:D]jippi.....
Skal bli super godt å ha mannen der å min sønn,kos[:D]

men etterpå må jeg på apoteket for å kjøpe mere solkrem,paracet osv....kan være godt å ha med seg sånn når man reiser på påskeferie,man vet aldri hva man får bruk for der??[;)]

Mannen jobber til langt på natt i natt å,så blir nok alene kos med farmen i kveld..
Ellers så må jeg fortsette å pakke,å gjøre det vanelige tingene her hjemme[;)]

Ha en fin solrik dag folkens[;)]

ÅÅ ikke sjalu i det hele tatt for den gravidemagen da.. (kremt) Hehehe.. savner mage, bare et pølseskinn her nå *ler* Jajaa.. Idag skal jegpå babysang, betale tyrkiatur, starte på hagen ute og imorga reiser vi til Molde, første langtur med begge guttene.. Ha en bra dag jenteer!

God ettermiddag[:)]

I dag har jeg vært på jobb hele dagen. Grei avslutning da, da jeg, en kollega og noen elever var og så på generalprøven til Volda Grand Prix på ungdomsskolen[:D]

Ellers så har jeg starta på påskeferien. Haakon er syk, så jeg blir hjemme med han i morgen. Var også hjemme i går, og sambo med han i dag. Bytte litt på[8D] Men i morgen er det altså min tur, så da tenker jeg at jeg skal få unna litt klesvask, før det renner helt over[&:] Heldigvis har han god allmenntilstand, så han spretter rundt her med superenergi. Har feber og hoste, og vannkoppene går i bhg. Leter etter prikker hele tiden jeg[8D]

Back
Topp