God Torsdag

Fru+2

Forumet er livet
Heisann jenter da var det torsdag igjen å snart helg.

I dag skal Christian ta bilder i barnehagen, akkurat sendt han og k ut døra.
Så skal jeg og k dra å titte på en tomt og seng.

Er hjemme i dag siden jeg er sykemeldt å godt er det siden jeg har vært våken i helle natt av ledd smerter, begynner å bli så lei

Ønsker alle sammen en fin dag

God dag jenter![:)]

Her blir det nok en hjemmedag på meg og Thea...vi er skikkelig forkjølt,
så da er det best å holde seg innendørs. Og spesiellt nå syns jeg,for nå gjelder det å få alle sammen friske igjen før babyen melder sin ankomst[:)]

Men jeg skal ut en liten tur i dag,for jeg skal på min andre akupunktur time,
så håper det gjør fart på sakene her!
Skal ha en time i morgen også i håp om att det skjer noe her i løpet av helgen[:D]

Ha en fin dag jenter!!

God torsdag alle sammen!
Her er jeg nettopp komt hjem fra å ha levert Sindre og gått en liten tur.. Ang. spisingen hans, så prøvde jeg å si til dem i barnehagen at de skulle vite at han spiste når han var sulten..! Som i går kveld, spiste han 7 små pannekaker til kvelds.. (Amerikanske pannekaker uten sukker.. GENIALT for perioder med liten matlyst.. [:)]) I dag var det smøremat i barnehagen, så jeg regner med at han spiser mer da når han får smøre selv.. Sånn som han gjør hjemme.. [:)]

Nå skal jeg ha meg litt frokost, og så skal jeg sette i gang med den store bakesjauen..! Skal lage en langpanne med gulrotkake, en langpanne med sjokoladekake, og så må jeg jo lage nye brød etter Sindre blanda seg her dagen før.. [8D]
Så får håpe Maren sover lenge og vel.. Hehe.. Kakene er til høstfesten i barnehagen.. Så var det jo ingen som hadde meldt seg til å bake.. Så da lager jeg liksågodt to stk.. [:)]

Nok en dårlig natt (men jeg fikk fire timer med ok søvn og det er jeg glad for). I dag skal jeg i bekkentrening, ellers skal jeg strikke monsterbukse. Jeg kom i gang igjen i går.[:)]

Jeg krysser fingrene for deg, FrøkenSia for at akupunkturen gjør susen (og for at du slipper å gå de siste dagene til termin).

I dag er Sander hjemme fra bhg, jeg har halsbetennelse og feber, så orka rett og slett ikke kave ut døra i morges med alle 3, så da fikk han være hjemme og kose seg i dag[8D]

Må prøve å få kommet oss på lekeplassen senere slik at han får ut litt energi, men først må jeg innom bhg/jobb med oppsigelse av bhgplass og "ønskeskjema" for meg.
Barnehagen Sander år i og jeg jobber i er bare midlertidig frem til juni neste år, men min avdeling er allerede lagt ned, så jeg må levere skjema om hvor jeg ønsker å bli plassert etter permisjonen er ferdig...
Litt kjedelig å ikke vite hvordan arbeidssituasjonen bir fremover[&:] Men håper og krysser fingrene for at jeg får noe i nærheten i.o.m Sander har fått plass rett oppi her, og satser på å få Elias inn der til neste år også.
Hadde vært supert å slippe å være avhengig av buss eller bil[:)]

Ellers så burde jeg brette klær og litt slikt, men får rett og slett se hvor mye jeg orker...

Ha en super dag[:D]

God dag!

Sambo og William dro på jobb og i barnehage tidlig i dag, mens Leah skulle til tannlegen, og hun var super spent på dette her. Meeen nå fikk vi time neste uke da, for de har ikke tannleger på jobb om dagen (enda vi hadde egentlig time i morgen, men fikk ny lapp i posten om at det skulle være i dag, såå endret for andre gang nå til den 28 [:-])
Jaja, gikk bort i barnehagen med Leah, de skulle lage masse fine ting som de skulle ha på basar på fn-dagen [:)]

Skjønner godt at du begynner å bli lei silje a - det må være frustrerende å ikke få noe svar på hva det kan være. Håper du får en fin dag!!

FrøkenSia: lykke til med akupunkturen (er det igangsettingsnåler dere setter, eller modningsnåler?)

Almyrida - sleng over noen kaker hit da vel?

namba; håper du snart får sove en god natts søvn, det gjør underverker

Her har det vært litt dårlig med søvn i natt, men ikke sånn ekstremt. Lå til ni da, så vi fikk tatt igjen litt. I dag kommer helsesøster, og det er det eneste vi har av planer for dagen gitt

God formiddag.

Marcus sov hele natten, våknet en gang i går for å vite om jeg var her eller ikke. Skjønningen min.
Vi sto opp 8 og kledde på oss og gikk i bhg.

Jeg har tømt oppvaskmaskina og ryddet litt på kjøkkenet, og nå spiser jeg frokost.

Hei hei!!

Jeg leverte Mina i bhg ca 0830 og hun var helt i hundre da hun så barna skli på en sånn plastsklie inne på et av smårommene[:D] Jeg fikk streng beskjed om å se på henne, så jeg så hun sklei et par ganger. Hun er så høylytt om dagen og det sier de i bhg også. Hun stråler og har så mye glede som hun skal dele med andre[;)]

Ettermiddagene nå er såå kjempe koselige. Hun er i så godt humør og jeg koser meg med å være sammen med henne[:)] Vi pussler, spiller spill og danser[8D][:)]

Jeg har vært hos advokaten idag. Han var kjempe koselig og fått han anbefalt. Jeg trengte ikke å engste meg for at pappaen kom til å få 50/50, for det er det INGEN domstol som dømmer. Man må være enig for at det skal bli 50/50. Advokaten var ikke for delt omsorg. For han mente at barnet ikke blir satt i fokus og jeg må si meg enig. Og hovedomsorgen FÅR han ikke, men det viste jeg vel egentlig da. Men alikvel godt å få det bekreftet[:)] Og enda viktigere med stabilitet, siden hun har spesielle behov[:)]

Pappaen har sagt hele tiden at han vil ha 50/50 når vi flytter tilbake til Oslo, men jeg har hele tiden sagt at jeg synes ikke det er noen god ordning for Mina.

Åh, supre nyheter ganger to her oslojente. Så gøy at Mina har blitt mer vokal og mer kommuniserende - uten å trekke noen sammenlikning forøvrig så ser vi store endringer i bestevennen til Johanna også. Hele basen har jo jobbet med tegn til tale fordi Leah ikke har hatt noen mulighet for å kommunisere på andre måter (jeg trodde hun var døv, for hun har hatt et apparat som hun har på hodet, festet i pannebånd), men nå det siste halvåret har hun begynt å snakke mer og mer. Det er gøy å se at det åpner en helt ny verden for henne!

Og når det gjelder møtet med advokaten din, så sier vel han det samme som jeg hadde tenkt, men det er jammen en lettelse å se at en fagmann uttale det! Nå kan pappa'n bare prøve seg, ikke sant!?

ORIGINAL: lenemor

Åh, supre nyheter ganger to her oslojente. Så gøy at Mina har blitt mer vokal og mer kommuniserende - uten å trekke noen sammenlikning forøvrig så ser vi store endringer i bestevennen til Johanna også. Hele basen har jo jobbet med tegn til tale fordi Leah ikke har hatt noen mulighet for å kommunisere på andre måter (jeg trodde hun var døv, for hun har hatt et apparat som hun har på hodet, festet i pannebånd), men nå det siste halvåret har hun begynt å snakke mer og mer. Det er gøy å se at det åpner en helt ny verden for henne!

Og når det gjelder møtet med advokaten din, så sier vel han det samme som jeg hadde tenkt, men det er jammen en lettelse å se at en fagmann uttale det! Nå kan pappa'n bare prøve seg, ikke sant!?

Jeg er kjempe letta mht advokaten ja. Selvom noe inni meg sa at jeg ikke trengte å være redd, men alikvel som du sier godt å få høre en fagperson si det. Ja, så nå kan han bare prøve seg. Som advokaten sa om han vil kjøre seg selv i grøfta så greit for meg[8D][;)] Han kommer ingen vei.

Mina skjønner alt som blir sagt mer eller mindre, men bruker tegn til tale for å kommunisere tilbake. Blitt så utrolig flink. Hun er så med og det har jeg aldri vært i tvil om. Jeg sendte søknaden om å bli henvist til barnerehabiliteringen, så håper det ikke er så lang ventetid. For jeg vil ha full utredning på henne, for jeg vil vite og kunne legge tilrette for at hun får det hun trenger og ikke minst krav på[:)] Hun er det kjæreste jeg har og hun betyr alt for meg. Mammas lille skatt

Så godt å høre at advokaten sier akkurat det du trenger å høre, det du håpet på. Nå håper jeg bare at dere kommer frem til en god løsning for Mina som også du kan være fornøyd med.

Nå har jeg vært og ledd godt i bekkengruppe, så nå skal jeg ta frem strikketøyet igjen. Jeg gleder meg litt for nå skal det være lett i en 10 cms tid. Jeg gleder meg sånn til å bli ferdig (jeg har knapt begynt). Da skal jeg strikke en til Frida også. [:)]

Først og fremst!! NÅ ble jeg så utrolig letta over samtalen med advokaten i dag oslojente!! Det var godt å høre!!

Her har vi hatt natt fra H****** Aslak fikk pencilin i går.. og denne reagerte han på! Så i natt har vi hatt skriking til tusen!!! Vi kom hjem rett rundt kl 10.00 og gikk rett til sengs! Sov til kl var 12!

Bror min hentet Solveig i bhg i dag!! Det var skikklig stas! [:D] Litt dumt at det ikke var noen voksne som tok kontakt, for han kom hjem uten matboks! Ikke Så rart når han ikke visste hvor den var. Så et får vi ta opp i morgen..

Nå har vi akkurat spist... og jeg har fått i meg mais!!! BLÆÆÆ at jeg ikke kunne holde hodet kaldt og unngå det! Så da får vi bare forberede oss på skriking i kveld! [&:]

Mannen og broremann skal kjøre boss til gjenvinning i dag! Blir godt å få bort!

Back
Topp