God torsdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Her er forkjølelsen i full gang, håper bare bursdagsbarnet (i morgen) slipper unna!

Tipper det er en stolt eier av en krone jeg henter i barnehagen etterpå! 
Nå er alt handlet inn og gjort klart til barneselskap i morgen, så har vi hele dagen på oss til å bake =) 
Nå har det begynt å bli skikkelig kaldt ute og jeg lengter bare etter snø kjenner jeg... 
Kaldt inne også, så jeg ønsker meg vedovn!!!
I ettermiddag blir det rydding og ordning til i morgen, men ellers blir jeg nok å ta det ganske med ro, er så tett at det verker i hodet og kropp, æsj!'
 
Huffavmeg, god bedring!
Så gøy det sikkert blir med barneselskap! Jeg gleder meg som et barn selv til Almas.. De blir syv stykker til sammen, og jeg tror det blir veldig bra:) Har tenkt å lage muffins i kveld og fryse. 
I dag har jeg lest litt, trent og vært på Grete Roede- kurs. Hadde gått ned 0,8 kg denne uka, så tilsammen 2,8 på tre uker. Det bør jeg vel være fornøyd med:) I dag har jeg syntes det har vært tøffere å holde motivasjonen oppe, og nå kommer det kaker og godteri i Almas bursdag som vil friste meg, men jeg skal gjøre så godt jeg kan for å holde meg på matta. 

Håper alle har hatt en fin dag!
 
Så fantastisk flink du er!! =) 
Veldig imponerende med to små i hus og å legge om livsstilen så godt!

Jeg synes det er enklere å holde seg unna det jeg ikke bør spise om jeg finner gode alternativer. Noe jeg kan kose meg med uten å få dårlig samvittighet eller merke det på kroppen etterpå =) 

Teodor var skikkelig sliten i dag, så han var i seng til kl 19 for å lade opp til i morgen!
 
Så fantastisk flink du er!! =) 
Veldig imponerende med to små i hus og å legge om livsstilen så godt!

Jeg synes det er enklere å holde seg unna det jeg ikke bør spise om jeg finner gode alternativer. Noe jeg kan kose meg med uten å få dårlig samvittighet eller merke det på kroppen etterpå =) 

Teodor var skikkelig sliten i dag, så han var i seng til kl 19 for å lade opp til i morgen!
 
Takk Fru H, det var veldig oppmuntrende! I følge Trude Mostue er det uforståelig at mødre med små barn går opp i vekt, men jeg synes det er ganske lett...:) Så ja, det er jo en forandring jeg har klart å sette i gang. 
Godt tips det der. Jeg har mye godt tilgjengelig stort sett, heldigvis er jeg også veldig glad i sunn mat. Men i morgen må jeg visst handle igjen, det var bare én gulrot igjen i gulrotposen, og agurken spiste jeg opp i stad. Kanskje et godt tegn?:)
Hørtes godt ut å sovne kl. 19. Håper dere får en god natts søvn begge to!
 
Back
Topp