God tirsdagsmorgen!!

fruluna

Forumet er livet
Alle sovet godt i natt??

Merker veldig det at det negynner å bli tyngre for kroppen nå ja.. Syns jeg har vondt overalt når jeg ligger, og får omtrent ikke flyttet meg pga at bekkenet låser seg..

Noen som har noen planer i dag da? Vi skal på kafè en tur å møte noen venninner som også har barn! Ellers skal vi ikke noe spesiellt...

Ha en flott dag alle sammen!!

God morgen ja...

Søvn er oppskrytt spør du meg, har ikke sovet eh hel natt siden 4 mnd jeg(må på do hele tiden).
Har også merket at jeg begynner å bli litt for tung ja, finner jo ingen behagelig stilling å sove i heller.
Er oppe for å vekke lillebror så han kommer seg på skolen, så må jeg lage mat til typen og sende han avgårde med toget til vestlandet(han klarer ikke alltid å vokne når han skal, hihi).
Så skal jeg til fysio, frisør og så ned til byen for å hente noe. Alt skal skje før kl 15.

Så jeg håper på fint vær og godt humør i dag gitt....

Ha en super dag alle

god morgen[:)]
blir ikke så mye søvn, må snu meg hele tiden og det er ikke bare bare å få det til hele tiden.
blir endel stønning og styr... he he
sambo spurte om jeg var mye våken i natt siden jeg snudde meg hele tiden...
så våkner vist han og[&:] 

men ser ut til å bli en bra dag, sola skinner jo allerede[:D]
skal ha bilen på eu kontroll igjen i dag, så håper bare den går gjennom nå.

håper alle får en flott dag[;)]

Hei !! Så tidlig oppe du er da fruluna!
Selv merker jeg at søvnen ikke er den beste for tiden. Som du sier det tynger litt og finner liksom ikke den rette sovestillingen, men sovner til slutt (sikkert av utmattelse).. Sliter også med pusten jeg da.. så i natt har jeg ikke sovet noe godt.
Grunnen til at jeg er våken så tidlig er vel mest det at vi får en rørlegger hit nå kl halv åtte og gubben er på jobb.. Så da må mor være påkledd og våken når rørlegger kommer. Ellers skal jeg til legen å få sjekket ut dette med pusten og den skrekkelige hodepinen jeg har. Ellers ingen planer.Høres koselig ut å gå på kafebesøk da med venninner. Håper du får en fin dag.. Og alle dere andre også selvfølgelig.
Klem

Ja her er vi tidlig oppe ja.. Men ikke min skyld.. Det er den vesle tuppa som våkner så tidlig, så skal hun absolutt opp, og en time etterpå er hun stuptrøtt og skal sove igjen [8|]
Moro det, når hun har jaget meg opp [>:][:D]

Hei og go morn til alle flotte gravide jenter[:)]

Har sovet godt og kjenner at dagen blir god, håper alle har det som meg i dag.

Skal til jordmor nå snart og gleder meg til å se hvordan symfysemålene er for de er veldig store til nå iallefall[&:].

Nå skal jeg på badet å pusse tenner til lillegutt og kjøre han på skolen.

Snart er magene våre borte (sånn delvis iallefall[&:]......) og englebarna våre henger ved puppen[:D].

Ha en fortreffelig dag.

God morgen kjære fruluna!
( Må visst lese litt mere nedover jeg før jeg går i gang og lager tråder, laga egen god morgen-tråd - men pytt - litt svimete [:)])

Ja har faktisk sovet tålig bra for en gangs skyld i natt. Men merker også at det er tungt, stramt, vondt, kynnere, kramper,kriblinger,dobesøk.....[:o]

Klarer bare å ligge på venstre side så jeg blir så øm og vond i venstre hofte [:(]
Noen som vet hvorfor det skal være best å ligge på venstre side?

Gla dag til deg snuppa og kose dere på kafe' [;)]

Lykke til på kontroll, trudes!! Satse på at symfysemålene har roet seg litt da [:)]

Ja det er rart å tenke på at snart er magene bort... For min del kan det hende det er siste gang jeg går gravid... Litt rart å tenke på [&:]

Ja ja, ha en fin dag iallefall trudes!![:D]

ORIGINAL: Stredet

God morgen kjære fruluna!
( Må visst lese litt mere nedover jeg før jeg går i gang og lager tråder, laga egen god morgen-tråd - men pytt - litt svimete [:)])

Ja har faktisk sovet tålig bra for en gangs skyld i natt. Men merker også at det er tungt, stramt, vondt, kynnere, kramper,kriblinger,dobesøk.....[:o]

Klarer bare å ligge på venstre side så jeg blir så øm og vond i venstre hofte [:(]
Noen som vet hvorfor det skal være best å ligge på venstre side?

Gla dag til deg snuppa og kose dere på kafe' [;)]

Heiiii tuppa!!

Hi hi ikke alltid lett å få med seg alt vetd u!! Men bare koselig med mange god morgen tråder da [:D]

Hmm ja hvorfor var det best på venstre side tro? Var det noe med noe blodgjennomstrømming som ble bedre? Pust? Nei, jeg husker ikke hva det var jeg.. Noe var det iallefall!!! [:D]

Kan prøve å google litt jeg [:D]

Lykke til på kontroll, trudes!! Satse på at symfysemålene har roet seg litt da

Ja det er rart å tenke på at snart er magene bort... For min del kan det hende det er siste gang jeg går gravid... Litt rart å tenke på

Ja ja, ha en fin dag iallefall trudes!!

Definitivt siste gang jeg er gravid iallefall, nå har vi 4 tilsammen og det holder. Vi får kose oss med de vi har fruluna[;)]

Dette stod det på bv sine sider om søvn...

Sov på din venstre side
Tren deg opp til å sove på din venstre side i løpet av første trimester. Denne stillingen hjelper blod- og næringstilførselen til fosteret og livmoren, og hjelper nyrene med å skille ut avfallsstoffer og væske. Hvis du venner deg til denne sovestillingen, kan det hjelpe deg å sove bedre når magen blir stor.

ORIGINAL: trudes

Lykke til på kontroll, trudes!! Satse på at symfysemålene har roet seg litt da

Ja det er rart å tenke på at snart er magene bort... For min del kan det hende det er siste gang jeg går gravid... Litt rart å tenke på

Ja ja, ha en fin dag iallefall trudes!!

Definitivt siste gang jeg er gravid iallefall, nå har vi 4 tilsammen og det holder. Vi får kose oss med de vi har fruluna[;)]

Ja ikke sant? Men kan jo hende at vi blir veldig babysyke igjen om noen år da..hihi [:D] Men da må iallefall Linnea og William være såpass store at de klarer det meste selv [:D]

ORIGINAL: fruluna

Dette stod det på bv sine sider om søvn...

Sov på din venstre side
Tren deg opp til å sove på din venstre side i løpet av første trimester. Denne stillingen hjelper blod- og næringstilførselen til fosteret og livmoren, og hjelper nyrene med å skille ut avfallsstoffer og væske. Hvis du venner deg til denne sovestillingen, kan det hjelpe deg å sove bedre når magen blir stor.

Det var det ja! Du jobber jammen kjappt min venn! "Google-dronninga" vår [:D]. Takker så mye for den [;)]

Hei igjen jenter.

Skal visst nok være best å ligge på venstre side forde det er der hjertet er...
Min tante som jobber på Aker sykehus her i Oslo nevnte at det hadde med at det letter blodstrømmen(var så smart å spørre). Bebisene liker seg visst også best på denne siden av krppen for her kan de bedre høre mors hjerteslag, eller noe sånnt[:)]
Så var det hun som også forklarte meg hvorfor jeg blir så tungpusta når jeg ligger på ryggen, men dere vet jo sikkert at det ha med at bebisen legger seg og klemmer på venen som fører det oksygen fattige blodet tilbake til hjertet.

God Morgen jenter [:)]

Søvn? Hæ? Gleder meg til den dagen jeg kan sove en hel natt igjen, for det er lenge siden. Godt det blir tidlig lyst... Alltid sovet til hvertfall 9 - 10, men nå får jeg ikke sove til lengere enn 7.. Men, det er kanskje kroppen som venner seg til å skulle stå opp tidlig !? [:)]

ORIGINAL: Beijbi

Søvn? Hæ? Gleder meg til den dagen jeg kan sove en hel natt igjen, for det er lenge siden. Godt det blir tidlig lyst... Alltid sovet til hvertfall 9 - 10, men nå får jeg ikke sove til lengere enn 7.. Men, det er kanskje kroppen som venner seg til å skulle stå opp tidlig !? [:)]

Ha ha sove en hel natt ja!! Ja det kan jo bli en stund til.... Tror jeg kan telle på 2 hender hvor mange ganger jeg har sovet en hel natt uten avbrytelser de siste 2 årene nå... [>:] Gravid, liten baby, gravid igjen.. Og snart baby igjen... [8|][:D]

Ha ha sove en hel natt ja!! Ja det kan jo bli en stund til.... Tror jeg kan telle på 2 hender hvor mange ganger jeg har sovet en hel natt uten avbrytelser de siste 2 årene nå... [>:] Gravid, liten baby, gravid igjen.. Og snart baby igjen... [8|][:D]

Hehe....Ja, det kan nok bli lenge til ja. Men håper og tror at det kanskje kommer en dag [:)] Evig optimist her...hehe!

Hehe....Ja, det kan nok bli lenge til ja. Men håper og tror at det kanskje kommer en dag [:)] Evig optimist her...hehe!

Signerer denne med en ekstra dose optimisme jeg! Det er jo lov og håpe....
Har igrunn "bestillt" en liten som er glad i sove på nettene jeg [;)]

God morgen!

Her har det vært en uvanlig hektisk start på dagen.. Sambo måtte starte tidlig idag og jeg endte opp alene med hele morgenstellet. Litt mindre harmoni enn til vanlig[8D] JEG ble stressa[&:]
Nå er de sendt avgårde/kjørt til sine respektive skoler, pappa er alt igang i kjelleren (blir såååå FINT!!! Og jeg er så stolt[:D]) og jeg må hive meg rundt og komme meg i dusjen så jeg kommer meg ned på skolen til 1.klasse-kontroll hos helsesøster med minstejenta...
Dessuten må jeg ned på legekontoret med urinprøve for mellomstejenta for å sjekke den for UVI.
Og så skal alle 4 ungene på treninger som begynner mellom 16.00 og 17.30... På forskjellige steder[&:]
Huff, glad det ikke er sånn hver dag!

Ha en flott dag juni-snupper[:D][:D][:D]

Back
Topp