God tirsdagsmorgen :)

Reinbue

Forumet er livet
Håper dere har sovet godt, og at dere er fit for fight i dag [:)]

I natt våkna Torje, men jeg tror han hadde litt mareritt bare. Sovna så fint etter et lite glass vann. Nå må jeg sette med ned med bøkene med en gang. Har eksamen i morgen, og jeg har ikke åpna en eneste bok enda. Jeg skal ha en forberedt del også, og jeg har ikke begynt å løse problemstillinga mi enda :S Uff, for en dag dette kommer til å bli. Jeg vil mye heller planlegge bryllup.
Meeen, i morgen har jeg ferie!!

god mårn!
heldige du reinbue som har ferie i morgen, du skal se d går superdupert, bare du forbereder deg sykt bra i dag så glir d så lett så lett!

da sitter jeg og spiser frokost og moter meg opp til å lese til norskeksamen[:'(] teller dager nå, fredagen kl 15 er det ferie[;)]

æsj, jeg har pokker meg blitt forkjøla IGJEN, bryr meg heller ikke så mye akkurat nå, er så syyyykt trøtt[:-]

i dag blir d å se handball når kvelden kommer, huff...gruer meg litt, var jo pinlig sist! ellers leeeeeeeese!

God morgen!

Nå er mini i barnehagen. Jeg skal hoppe i dusjen snart. Så skal jeg på litt julegave shopping før jeg skal hjem å kvile litt før jeg skal på jobb i kveld. Burde nok ha vasket litt her hjemme men tror ikke jeg får tid i dag. Så det får bli en annen dag!

Masse lykke til med lesinga Reinbue!  krysser fingrene for deg i morgen!

stå på reinbue og chrichri!![:)]

I dag skulle jeg og mannen på julematshopping men vi utsatt turen pga manglende innkjøpsliste (og manglende evner til å skrive en slik i gårkveld[8D]) så i dag skal jeg vaske hus og litt sånn forskjellig[:)],

Er FIRE dager til jeg får mamma og pappa og Daniel!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

God morgen! [:)]

Nå er Mathea levert i barnehagen. Hun var blid og god helt til vi kom inn døren i barnehagen og hun så at de skulle ut. Det er skikkelig dritt vær her idag, blåser og sludder. Pluss at hun våknet ganske tidlig idag, så tror rett og slett hun var trøtt og ville kose seg inne. Det er jo godt forståelig. Så det var ikke noe kjekt å gå fra henne i barnehagen idag. [:o]

Nå skal jeg kose meg litt i sofaen før jeg starter på dagens gjøremål.
Alle ferdig med hemmeligvenn gavene forresten? Jeg kom akkurat på at det er 2 dager til den skal sendes, så jeg må rett ut og kjøpe presang imorgen! Jeg er altfor flink til å utsette ting.. [8|]

Ha en fin dag alle sammen [:)]

OG lykke til med eksamen reinbue og Chrichri[:)]

ORIGINAL: JulieAndora

God morgen! [:)]

Nå er Mathea levert i barnehagen. Hun var blid og god helt til vi kom inn døren i barnehagen og hun så at de skulle ut. Det er skikkelig dritt vær her idag, blåser og sludder. Pluss at hun våknet ganske tidlig idag, så tror rett og slett hun var trøtt og ville kose seg inne. Det er jo godt forståelig. Så det var ikke noe kjekt å gå fra henne i barnehagen idag. [:o]

Nå skal jeg kose meg litt i sofaen før jeg starter på dagens gjøremål.
Alle ferdig med hemmeligvenn gavene forresten? Jeg kom akkurat på at det er 2 dager til den skal sendes, så jeg må rett ut og kjøpe presang imorgen! Jeg er altfor flink til å utsette ting.. [8|]

Ha en fin dag alle sammen [:)]

OG lykke til med eksamen reinbue og Chrichri[:)]

jeg er ferdig, men har ikke sendt den enda.

Morn! [8D]

Var opp kl 07 med ungene, og sendte de avgårde........ Skulle sove LITT, for jeg skulle ha bakedag i dag.

Våknet 12.45[:o][:o][:o][8D] FANTASTISK! [:D] Kastet bort en hel formiddag, men jeg trengte litt ekstra søvn! [:D][:D][:D]

I dag skal vi handle juletre og se HÅNDBALLKAMP! *GLEDER SEG* [:D]

leverte Marcus i bhg i dag tidlig... så har jeg shoppa litt, vert hos ei venninne å drukket kaffi... malt hjørnelister på rommet til marcus... så... her sitter jeg å lurer på hva vi skal ha til middag i dag.... [8|] hmmm....
skal straks hente Marcus i bhg... kose oss litt sammen før jeg skal levere han hos mamma.... han skal sove der i natt... vi skal reise på ultra lyd i morgen... vekstkontroll...[:D]

hallaisen[:D][:D]

idag har jeg vært på vekstkontroll på sykehuset, alt så bra ut, så slipper flere kontroller[:D]
ellers har jeg sendt hemmelig venn pakken i dag[;)]
har sett på jordmødrene på nettet på nrk1, så vært litt opptatt i ett par timer nå[8D]
skal straks dra å handle litt, jeg og Emma skal bake boller i dag, ellers bare slappe av[:D]

jeg tror jeg har lest et sted at det kommer nye episoder med jordmødrene på nrk over nyttår. Hvis det, så kommer jeg til å juble!

ORIGINAL: Bebibooms

leverte Marcus i bhg i dag tidlig... så har jeg shoppa litt, vert hos ei venninne å drukket kaffi... malt hjørnelister på rommet til marcus... så... her sitter jeg å lurer på hva vi skal ha til middag i dag.... [8|] hmmm....
skal straks hente Marcus i bhg... kose oss litt sammen før jeg skal levere han hos mamma.... han skal sove der i natt... vi skal reise på ultra lyd i morgen... vekstkontroll...[:D]

hva med ordentlig nissegrøt? Det er stas! Vi skal bake pepperkakehus i dag, og da hører nissegrøt med [:)]

ORIGINAL: Reinbue

jeg tror jeg har lest et sted at det kommer nye episoder med jordmødrene på nrk over nyttår. Hvis det, så kommer jeg til å juble!

Det begynner første uka i januar, og de har filma på fødestua her!![:D] Gleeeeder meg!

God tirsdag!![:D]

I dag har jeg bakt horn til julefrokostene og er halvveis med bountykuler![:D]
Skal prøve å rydde soverommet vårt i ettermiddag, det er BOMBA!!![&:]

Mannen er i bhg og henter storesøster nå mens jeg lager middag til oss!![;)]

Back
Topp