God tirsdagsmorgen!!

sånja

Gift med forumet
God morgen! Snuppa stod opp 06.45 i dag..[:'(][:'(] Så jeg skal snart legge meg igjen. Mannen skulle samme vei som bhg så han kjørte henne dit i dag![:)]

Ellers skal jeg fortsette med klesvasken og kanskje støvsuge i dag. Det regner jeg med skal holde for resten av dagen..[8D]
Noen rier hadde ikke gjort noe det heller...[8D][:D]

Dere skal i dag da?

Jeg skal på zumba faktisk!!![&:][8D] så skal jeg hjem og lese inntil vi skal hente jenten og da skal storfamilien ta seg en shoppingtur[:)]

God morgen!
Her har jeg kjørt mini i barnehagen. Sitter nå med en kopp te og ser i esker som har sått nedpakket i over ett år. Ganske gøy med alt jeg finner [:D] Bare håpe jeg har plass til alt [8D] Trenger den sjenken og det vitrineskapet ja [:D]
Jeg skal på jobb i ettermiddag så har noen timer hjemme nå. Må vel støvsuge litt innimellom her og.

Ha en superduper tirsdag!

God morgen!!

hørtes deilig ut å skulle legge seg igjen!
Jeg vet en ting, jeg skal ikke på shopping!

Men skal til jordmor senere i dag da!

før det skal jeg levere magnus og så kanskje sove og se på drit på tv!! nice!!
ikke gjort på leeeeeeeenge!
burde kanskje begynne å hekle kanten på teppet til minsten, men får se om
jeg kanskje tar det en annen dag..

håper alle får en flott dag!

Ninnimamma: Ta deg en lur!! Det gjør underverker!!![:D] Hekle kan du gjøre i kveld!![8D]

Hei!
En stråålende høstdag ute. Men er litt kaldt da....[;)]
Har ingen spesielle planer idag ennå... jobber med saken [;)]

Men har masse jeg bør få gjort i huset egentlig, så jeg skal ikke kjede meg. Også var det denne lesingen da [:)] Jeg er litt lite konsekvent med det! Jaja, det går seg nok til [:)]

Imorgen skal jeg på jobb for å diskutere min tilbakekomst, så jeg skal sette meg ned å skrive ned noen spørsmål og tanker omkring det så jeg kommer forberedt. Alltid koselig å hilse på folka på jobb! [:)][:)]

I dag etter forlesninga skal jeg hjem å gjøre meg nesten ferdig med et arbeidskrav i matematikk [:)]

God morgen[:)]

Leverte Nora i b.hagen halv ni og kom nettopp hjem fra en lang skogstur.
Skikkelig kaldt og godt, nå venter en vaaaarm dusj på meg.

Siden i dag skal vi spise hjemmelaga pytt i panne og ut og leke, når store og små har kommet hjem[:D]

Back
Topp