Heisann, lenge siden jeg har skrevet her nå.. Travelt om dagen! Noe har gått veldig bra på jobb, da, i forhold til en mor og barn jeg har jobbet med, noe som er spesielt bra for barnet og som vil forandre barnets liv. Jeg har følt meg viktig og samtidig hatt gråteutbrudd flere ganger underveis i prosessen. Veldig godt at det ser ut til å ende så utrolig godt.
I dag har jeg kveldsvakt og har levert Alma og Luna i bhg. Jeg pleier å levere dem (men litt senere enn vanlig), for de vil det gjerne selv, og da får jeg støvsugd, vasket klær, ryddet og trent før jobb.
Alma var litt morsom på vei inn i bilen i dag:
Jeg setter Luna inn i setet, Alma står på andre siden og venter på at jeg skal åpne døra for henne så hun kan sette seg. Begynner å hyle og skrike om at jeg må åpne døra. Jeg: "Kan du ikke gi meg bare bittelittegranne tid før du begynner å skrike? Jeg kommer jo så fort jeg kan." Alma:
"Men det er kroppen min som gjør det mamma, det er ikke meg!" :)
I dag har jeg kveldsvakt og har levert Alma og Luna i bhg. Jeg pleier å levere dem (men litt senere enn vanlig), for de vil det gjerne selv, og da får jeg støvsugd, vasket klær, ryddet og trent før jobb.
Alma var litt morsom på vei inn i bilen i dag:
Jeg setter Luna inn i setet, Alma står på andre siden og venter på at jeg skal åpne døra for henne så hun kan sette seg. Begynner å hyle og skrike om at jeg må åpne døra. Jeg: "Kan du ikke gi meg bare bittelittegranne tid før du begynner å skrike? Jeg kommer jo så fort jeg kan." Alma:
"Men det er kroppen min som gjør det mamma, det er ikke meg!" :)