God tirsdag!

almara

Forumet er livet
VIP
Heisann, lenge siden jeg har skrevet her nå.. Travelt om dagen! Noe har gått veldig bra på jobb, da, i forhold til en mor og barn jeg har jobbet med, noe som er spesielt bra for barnet og som vil forandre barnets liv. Jeg har følt meg viktig og samtidig hatt gråteutbrudd flere ganger underveis i prosessen. Veldig godt at det ser ut til å ende så utrolig godt.

I dag har jeg kveldsvakt og har levert Alma og Luna i bhg. Jeg pleier å levere dem (men litt senere enn vanlig), for de vil det gjerne selv, og da får jeg støvsugd, vasket klær, ryddet og trent før jobb. 
Alma var litt morsom på vei inn i bilen i dag:
Jeg setter Luna inn i setet, Alma står på andre siden og venter på at jeg skal åpne døra for henne så hun kan sette seg. Begynner å hyle og skrike om at jeg må åpne døra. Jeg: "Kan du ikke gi meg bare bittelittegranne tid før du begynner å skrike? Jeg kommer jo så fort jeg kan." Alma:
"Men det er kroppen min som gjør det mamma, det er ikke meg!" :)
 
Så deilig med en jobb som kan gjøre en så stor forskjell!! Det var et herlig sitat fra Alma!! Jeg har fått gått tur i dag også - det tar på å bo i en by full av bakker :) hentet babypakke på Rimi, og der var det mye fint! Er hos foreldrene mine nå og skal male et strøk på skjenken min. Må bare ha litt kaffe først :)
 
Imponert over alt du får gjort, altså! Nå begynner du vel å bli spent- ikke lenge igjen?
 
Tiden går fort nå :-) er veldig spent ja!!
 
15 dager til termin, ser jeg. Luna kom 11 dager før termin, noe jeg absolutt ikke var forberedt på, var sikker på å gå et par dager på overtid. Tenk, nå kan det skje nesten når som helst. Gleder meg til oppdatering:)
 
Det er noen dager ekstra da, siden tickeren regner sv.skapet som 40 uker. Her er det 40+3, så da er det vel 18 dager igjen da =) 
Termin er hvertfall 29. september!
Men uansett - det kan jo i teorien skje når som helst, men jeg er lite innstilt på noen baby FØR termindato kjenner jeg. Er ikke klar og er nesten helt sikker på å bikke oktober før han vil ut

Har bestilt fødsel den 29. da, for det passer best i kabelen i jobben til gubben, med kurs/ øvelser etter månedsskiftet, hehe!
 
Høres spennende og givende ut på jobben din Almara :) Og morsomt fra Alma :)

Fru H: Nå nærmer det seg ja.

Jeg har jo fått begge ca. 3 uker i forveien, så har ikke opplevd ventingen mot slutten :) Det virker som du er aktiv da, men husk på å slappe av masse også. Har syntes at det har vært litt leit at jeg ikke har fått tid til å slappe av hjemme før fødslene har startet. Man vet aldri når det er i gang :)

Her har vi vært på babysang i idag, og jeg har vært på foreldremøte i bhg på kvelden.

I morgen tar jeg med meg begge jentene til foreldrene mine. Der skal vi blant annet hilse på en liten pusunge som den ene katten deres har fått. Amelia har hilst på den en gang, men da var den nyfødt. Nå er den 2,,5 uke og er litt mer aktiv :) blir koselig....
 
Jaa, jeg er god på å slappe av også, heldigvis =) 
 
Back
Topp