God tirsdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hallo alle sammen!
I dag sov jeg leeeenge! Mannen leverte T i bhg og lot meg sove, det var utrolig deilig. 
Så kom vi oss ut på en liten skitur, men den ble jammen meg liten da jeg tydeligvis har for små sko og ble iiiiiiiskald på tærne før vi begynte å gå!
Så da må jeg handle meg nye skisko en dag...
Straks er det klart for å lage pølsegrateng til middag og så må T selvsagt hentes i barnehagen!
Ha en fortsatt fin dag =) 
 
Jeg fikk ikke sove lenge, helt motsatt av deg;) Måtte opp litt over seks etter en veldig urolig natt.  Litt som dette: 

bare med et barn til på andre sida. 
Alma kom inn til oss og sov i senga ved siden av meg, men hodet hennes lå plutselig oppå meg, hun lå helt feil vei, så var hun plutselig sulten og ville stå opp med pappaen, osv, og Luna måtte ammes flere ganger og våknet enda flere. 
I dag har dagen gått ut på å få Luna til å sove så jeg også kunne sove. KL. 12 lyktes jeg, heldigvis. 
Nå kom en nabo ned med grove vafler etter å ha fått låne bakepulver. Har spist litt for mye.. skal ta 30 days shred når jentene har lagt seg, er planen:) God kveld alle sammen. Og håper du får tak i noen større skisko, Fru H! Så synd med skituren, men ellers hørtes det ut som en fin dag. 
 
Åh, jeg ble sliten bare av å se på det bildet :p
Håper neste natt blir bedre!
Grove vafler hørtes utrolig godt ut!
Vi har spist pølsegrateng i dag og det var veldig godt =) 
Teodor er litt varm i dag, målte han til 38,1 og det er vel ikke mer enn snev av feber? Men slapp er han også, og fortsatt veldig tett, så det spørs om det blir hjemmedag i morgen!
 
Jeg også vil sove leeeeeenge. Det var fantastisk travelt på jobb i går kveld, så jeg var ikke hjemme før 01.30. Det var tungt å stå opp med ungene i morges, men vi har hatt det så travelt at jeg ikke fikk kjent på trøttheten før til kvelden.Vi var først på lekegruppe, så rett i badeland med en liten lekevenn, så rett på besøk til oldemor, så kjørte vi mormor til en båt hun skulle ta, svippet hjemom med lillesøster, før Felix og jeg dro videre på dans. Nå skal jeg bare spise frossenpizzaen jeg stappet i ovnen før jeg kommer meg i seng. 

almara: Den øverst i høyre hjørne er så skummel. Ikke ofte noen av mine sitter stille uten å vekke meg, men når jeg har oppdaget at det har skjedd har jeg blitt skikkelig skremt. 
 
Det hørtes ut som en fullbooket og litt slitsom dag
 
Back
Topp