God tirsdag morgen jenter

mummy4ever

Elsker forumet
Nok en dag her med sol på fjellet, deilig! Tror det er litt kaldere i dag, men håper sola varmer opp i løpet av dagen. Jeg vil se snø smelte [;)]

I dag skal jeg til legen igjen. Lurer på hva resultatet blir. Hadde vært deilig å jobbet litt igjen, men jeg kjenner at kroppen ikke er enig. Kjeder meg fryktelig mye om dagen. Har liksom klart å isolere meg fra alle igjen [&:]

Håper alle får en super duper tirsdag. I kveld er det Ugly Betty og Fruene [:D]

God morgen mummy4ever [;)]

Her skinner sola å innimellom skyene, men håper den er kommet for å bli.
Er kommet en del snø i natt så vil veldig gjerne ha den vekk [:D]
Lykke til hos legen i dag, har gått hjemme helle svangerskapet, å enda 17 uker igjen [8D] så skjønner deg så godt.
Jeg skal på bv treff her i bergen i dag, gleder meg til å se litt andre fjes for en gang skyld [;)] Å er
så heldig at jeg skal få treffe mannen min som kommer til kai i dag [:D] før de seiler videre om et par dager igjen [8D]

Håper du og alle andre får en kjempe fin dag [:D]

Her har det kommet MYE snø... Så tror nok det blir en innedag på meg i kveld[8D][:D] Mannen er reist på kurs, så tenkte jeg skulle kjøpe meg litt kosemat og bare se på TV når jeg kommer hjem fra jobben i dag[8D] Er jo tirsdag og masse gøy på TV og[:D]

Her er det fantastisk sol i dag! [:D] Er så deilig. Siden jeg hadde en dritt dag i går, så håper jeg denne blir bedre. Slet med både rygg og kynnere [&o]
I dag skal jeg treffe andre gravide fra omhenget her, så håper det blir koselig [:)] Er ålreit å se litt andre ansikter.
Og vi har kjøpt oss ny sofa som kommer i morgen! Så skal kjøre ut vår i dag [:)]

Tusen takk, gikk som forventet hos legen.
Nå skal jeg bure meg litt mer inne i min boble. Utrolig hvor fort humøret skifter om dagen.

Og jeg misunner absolut ikke dere som fremdeles får snø.... Jeg er så lei av snø nå!! [:@] Heldigvis smelter det her nå, men det er jo blitt så kjempeglatt! [&:]

Back
Topp