God tid?

Trultemor2016

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
For første gang i svangerskapet føler jeg at jeg har god tid. Er nå 33+2 og samboeren maser om at jeg må pakke fødebagen osv. Nå har jeg stressa siden dag 1 med å ordne til lillegutt komme og det meste er klart, men føler plutselig at jeg har så god tid. :p flere som er slik eller er det jeg som er rar? Mangler enda madrass og litt småting til lillegutt kommer, og nesten hele fødebagen må jeg handle inn, men føler plutselig at jeg har allverdens av tid til å fikse det. :p

Sniker :-p men Ja,har stressa siden uke 30 med å gjøre alt klart,kjefta å styrt på!!! Nå som jeg er uti uke 37 har jeg plutselig helt roen:-p Har vasket klærne å tuttla litt slik.Men handlet inn de få tingene som mangler,og fødebag har jeg laaaaangt baki bakhodet.God tid :-p

Er snart 35 uker og har heller ikke tenkt på fødebag enda. Har for så vidt ikke gjort noen ting... Burde vell starte med litt klesvask osv snart haha :) Sist graviditet var jeg mye tidligere ute med alt, da stressa jeg

36+0 og har heller ikke pakket noe fødebag, eller vasket klær:p Har så smått begynt å tenke hva som skal med i fødebagen, men ellers er d aller aller meste på plass:)

Har stresset masse siden uke 28 med klesvask og innkjøp, men nå har jeg plutselig fått roen.. Er i uke 32 idag og føler jeg har all verdens tid :) Litt godt, egentlig..

33+2 og jeg har også all verdens tid :D
Klarer ikke å fokusere på fødebagen.
Jeg har kjøpt inn noe, og stappet det i skap... Men føler det er en evighet til enda. Men så går jeg ALLTID over termin også da hehe

Jeg er og veldig avslappet.. Ser mange er ferdige med alt av innkjøp, vasket klær osv.
Jeg er ikke ferdig :P og har heller ikke vasket noe.
Fødebag er bare en fjern tanke enda..

Jeg har sånn innvendig stress. Jeg veit jeg må pakke den bagen, og jeg veit alt må stå klart osv. Men jeg føler ikke jeg kan pakke en bag som ikke skal bli brukt før om en måned. Jeg trenger jo mye av det som skal nedi der før den tid uansett. Så det blir sånn at jeg sitter å stresser over at DET må jeg gjøre - men så er det så lenge igjen, at det blir dumt å gjøre det allerede nå. Skjønner dere hva jeg mener? haha. Det jeg gjør er å stresse over at tiden skal gå litt fortere så jeg kan begynne å stresse. Det ga hvertfall ikke noe mening. Tar med meg gravidtåka og går, jeg..

Jeg har sånn innvendig stress. Jeg veit jeg må pakke den bagen, og jeg veit alt må stå klart osv. Men jeg føler ikke jeg kan pakke en bag som ikke skal bli brukt før om en måned. Jeg trenger jo mye av det som skal nedi der før den tid uansett. Så det blir sånn at jeg sitter å stresser over at DET må jeg gjøre - men så er det så lenge igjen, at det blir dumt å gjøre det allerede nå. Skjønner dere hva jeg mener? haha. Det jeg gjør er å stresse over at tiden skal gå litt fortere så jeg kan begynne å stresse. Det ga hvertfall ikke noe mening. Tar med meg gravidtåka og går, jeg..
Skjønner hva du mener. Slik har jeg det med siste små detaljene. De stresser meg, men samtidig føler jeg at jeg har allverdenstid :P kjedelig å ikke ha noooe å pusle med siste ukene..

Tennisball??? :-)
Til å kaste etter jordmor da eller? :-p Aldri hørt før:-p
Haha...hadde gjort seg å kaste etter jordmor:p Nei, det hjelper på smertene en får bak i korsryggen under riene. Jeg oppdaget når jeg ble innlagt med premature rier at smertene i korsryggen/bekkenet er identiske med muskelsmerter jeg har hatt etter hofteoperasjoner. Så, man tager en tennisball (ikke kast den etter personalet som prøver å hjelpe;) ), så legger en den mellom korsryggen og en vegg, og så presser/roterer en mot den. Alternativt så kan ledsager bruke den til å massere deg med. Om det fungerer på alle har jeg absolutt ingen garanti for, men den skal med hos meg:D

God tid her! Helt mot normalt! Halvveis i skikkelig vårrengjøring av hele huset, kunne fylt en container!! Barnerommet mer eller mindre klart, alle klær nyvaska og fødebagen snart klar. Dette er noe jeg normalt ville ventet med en mnds tid, vertfall babyrelaterte ting. Men drar på ferie neste uke og når vi kommer hjem derfra er det 5 uker til termin. Storebror kom 3 uker før termin, da var ingenting klargjort så lært av det! Satser på å nyte den gode tida siste ukene før termin i stedet. Det har jeg nemlig ikke hatt før i svangerskapet :)

31+5 i dag, og har startet første vaskemaskin med babyklær :) Fant ut at jeg har kjøpt litt vel mye i 56 og 62 :p Håper nesten vi får klær som er større enn det i gaver nå :o :p

Haha...hadde gjort seg å kaste etter jordmor:p Nei, det hjelper på smertene en får bak i korsryggen under riene. Jeg oppdaget når jeg ble innlagt med premature rier at smertene i korsryggen/bekkenet er identiske med muskelsmerter jeg har hatt etter hofteoperasjoner. Så, man tager en tennisball (ikke kast den etter personalet som prøver å hjelpe;) ), så legger en den mellom korsryggen og en vegg, og så presser/roterer en mot den. Alternativt så kan ledsager bruke den til å massere deg med. Om det fungerer på alle har jeg absolutt ingen garanti for, men den skal med hos meg:D
Har kjøpt ruglete massasjeballer på biltema til samme formål :)

35+1 i dag og alt er klart bortsett fra bilsete. Vasker sengetøy og lignende en gang til nærmere fødsel. Har født for tidlig en gang før, og synes det er så deilig nå og ha alt på stell. Da kan jeg bruke det lille overskuddet jeg har på alt annet som må gjøres☺️

Hjelpes. Det slo meg litt nå.. Vi er i JULI.. Da har vi plutselig ikke all verdens av tid lenger :D
Skal få unna det værste av skittentøyet i hus i helgen, så starter jeg på babytøyet! :D

Back
Topp