god seng å anbefale

Alicia85

Elsker forumet
må kjøpe mæ ny seng for den æ har no e helt jævli på bekkene..noen som har noen tips??

Vi har Jensen madrass og den er bare knall god[:D]

dem e jo så dyr[&o]

ikke kjøp de billige kontineltalmadrass-sengene på jysk ihvertfall, god å ligge i, fin å se på men dårlig kvalitet. holder ikke lenge..

tror det e sånn seng vi har ..ligg jo i en grop jo[:@] hadde ikke så go råd den gangen..fader oxo..nekte å ligge ei natt til i den senga.e jo helt jævli jo..noen andre senge å anbefale som ikke e altfor dyr??

Vi har svane kontinental medium fra Skeidar. Kjempegod[:D] De er jo dyre, vi fikk heldigvis på tilbud[:D] Har sett de på tilbud mange ganger etterpå også[:)]

ORIGINAL: FruNette

Vi har tempur seng 180 cm. Den er sinnsykt deilig. Hjalp også veldig bra da jeg hadde full bekkenløsning.
De bruker den jo mye på sykehus og pleiehjem.

Du kan sjekke de ut på Bohus. Men de er dyre da.

Bohus selger ikke Tempur lenger, men har veldig gode senger fra Jensen og Wonderland.
Men en god seng koster endel penger da! Men med tanke på hvor mye tid man bruker i den og hvor lenge den varer, så er det likevell en god investering.
Synd du ikke lette for et par uker siden, mens det enda var salg... Da var det masse å spare på knall-gode senger.

ORIGINAL: Oline

Vi har madrasser fra ikea.
Husker ikke hva de heter, men det er iallefall noen ganske faste.
Liker de mye bedre enn alle svane/jensen jeg har prøvd.
Tempur har jeg aldri blirr fortrolig med, føler jeg ligger i kvikksand[&:]

Viktig at madrassen er fast, hvis ikke blir du liggende som en hengebro, og får lett vondt.
Man blir jo tyngre når man er gravid, og trenger bedre støtte.
Bekkenløsning er enda et argument for fastere seng.

I en dårlig madrass, ja... Men ikke i en god!
En god rammemadrass skal være myk sånn at de delene på kroppen som "stikker ut" (f.eks hofter og skuldre hvis man ligger på siden) kommer godt ned i madrassen, mens den gir støtte der vi er smalere. Poenget er at ryggsøylen skal være i riktig possisjon sånn at kroppen får slappet av og sover roligere og bedre.

Men når det kommer til en madrass tilpasset bekkenløsning, ville jeg heller ha snakket med lege eller fysioterapaut for å få råd om hvilken madrass du bør velge...

Tviler forresten ikke på at Ikea har gode madrasser! Tror helt sikkert du kan få mye for pengene der. Kan være verdt et besøk. Men pass bare på at du får tak i en selger som kan litt om madrasser, sånn at du får hjelp til å velge den riktige madrassen for deg/dere.

har ikke ikea hær..e 8tima unna[8D] eller så må vi frakte det...

va i dag å så på en wonderland symfoni..noen som har den??driitdigg da..vi fikk go pris å får nedsatt over 6000kr..

ORIGINAL: Alicia85

va i dag å så på en wonderland symfoni..noen som har den??driitdigg da..vi fikk go pris å får nedsatt over 6000kr..

Har den ikke, men vet det er en veldig god madrass (jobber som møbelselger)! Og hvis den er nedsatt med 6000,-, så har dere fått en god pris på den også[;)][:)]

ja vet..kjempetilbud..[:D] men må bestemme oss imorra eller lørdag[8|]

Back
Topp