God samvittighet!

maiblomst

Gift med forumet
I dag var første dag som 100% sykemeldt. Meningen er jo at eg skal ta det med ro, men det tror eg må tilvennes.

I dag har eg fått gjordt utrolig mye!

Først stekte eg baguetter til meg og mannen min til frokost!
Så vasket eg kjøkkenet.
Så gikk vi tur 1 time i skogen.
Deretter reiste vi på butikken, og stakk innom noen kjente på vei hjem.'
Kom hjem og støvsugde, vasket og tørket støv.
Hjalp mannen min ute i uthuset, som snart blir stall til 2 hester.
Lagde middag og vasket klær.
Så oppvask etter middag

[:)] 

nå hviler eg med knallgod samvittighet! Deilig med vår og frisk luft!

tihi ikkje alltid like enkelt å bare ta det med ro heller. eg har rydda på loftet og hjelpt mannen med to hengerlass med søppel i dag. har også ganske god samvittighet[:D]
ja forresten så er eg også 100% sykemeldt.

Så flink! [:D]
Er nok viktig å prøve å finne på noe når man blir sykmeldt, for da går tiden fortere!

He he ja det er viktig å sysselsette seg selv. Men hvis eg fortsetter sånn, vil det ikke ta mange dagene før eg ikke har mer å gjøre. Godt at eg har bestilt meg mer håndarbeid[;)]

Alltids noe å finne på, og godt å få det unna mens formen ennå er ganske bra.
Jeg regner med å bli sykmeldt neste gang jeg skal til legen, for nå begynner det å bli tungt å jobbe. Men skal ikke kjede meg hjemme.. Er så masse å pusle med.
Gleder meg til å få vaska opp alt baby utstyret og gjort alt klart til junior kommer!

Oi - både maiblomst og frøken my 100% sykemeldt!!

Hey!! Vi må møtes en dag!!!![:D]

Ja,som medlem av bekkenløsningsklubben og for tiden 80 % sykemeldt  hadde jeg ikke klart alt det der nei...Lengter meg syk etter å gå tur ,men med to krykker er det ikke så langt man kommer ..
Men nyt energinivået så lenge det holder ,bare pass på å hvile deg litt inneimellom !

ORIGINAL: Tussi75

Ja,som medlem av bekkenløsningsklubben og for tiden 80 % sykemeldt  hadde jeg ikke klart alt det der nei...Lengter meg syk etter å gå tur ,men med to krykker er det ikke så langt man kommer ..
Men nyt energinivået så lenge det holder ,bare pass på å hvile deg litt inneimellom !

jeg er også 80 sykemeldt, måå liksom innom jobben en tur i uka hehe.... stusselig å bare være hjemme

ORIGINAL: maiblomst

I dag var første dag som 100% sykemeldt. Meningen er jo at eg skal ta det med ro, men det tror eg må tilvennes.

I dag har eg fått gjordt utrolig mye!

Først stekte eg baguetter til meg og mannen min til frokost!
Så vasket eg kjøkkenet.
Så gikk vi tur 1 time i skogen.
Deretter reiste vi på butikken, og stakk innom noen kjente på vei hjem.'
Kom hjem og støvsugde, vasket og tørket støv.
Hjalp mannen min ute i uthuset, som snart blir stall til 2 hester.
Lagde middag og vasket klær.
Så oppvask etter middag

[:)] 

nå hviler eg med knallgod samvittighet! Deilig med vår og frisk luft!

oioi!! Så flink du er![:D]  Men kan jeg spørre om hvorfor du er sykmeldt?
Selv er jeg 100% sykmeldt selv pga. bekkenløsning, men går på aktiv sykmelding, så jeg er på jobben tre ganger i uka og gjør adm. arbeid.
Misunner deg virkelig den turen i skogen. Greier bare 5-10 min turer jeg..[:(]  Forhåpentligvis blir det andre boller til sommeren!!![:)]

nei eg har en veldig liten grad av bekkenløsning. Det er ikke det som er hovedgrunnen til at eg er sykemeldt. Sliter mer med ryggen, hovne ben og tretthet etter en arbeidsdag. Eg har en total reisetid på 3 timer dagen til og fra jobb, og sover nesten ikke om natten. Så nå fikk eg beskjed av legen at nok er nok. Eg føler meg ikke så syk når eg går hjemme å tråkker, men i jobbsammenheng er det ikke så bra. 
Eg kjente det godt i bekkenet når eg var på tur, og det gikk ikke fort... Men det var så ubeskrivelig deilig[:D] Tar det med ro også he he...

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Det skal vi! Det er klart... Hvis frøken my tør å treffe oss da???? [;)] 

ble sykemeldt selv fra uke 20. er i uke 30 nå.  pga bekkenløsning. blir lange dager hjemme. når man ikke klarer å gjøre stort heller.

nei eg har en veldig liten grad av bekkenløsning. Det er ikke det som er hovedgrunnen til at eg er sykemeldt. Sliter mer med ryggen, hovne ben og tretthet etter en arbeidsdag. Eg har en total reisetid på 3 timer dagen til og fra jobb, og sover nesten ikke om natten. Så nå fikk eg beskjed av legen at nok er nok. Eg føler meg ikke så syk når eg går hjemme å tråkker, men i jobbsammenheng er det ikke så bra. 
Eg kjente det godt i bekkenet når eg var på tur, og det gikk ikke fort... Men det var så ubeskrivelig deilig[:D] Tar det med ro også he he...

oi, sikkert tussig å reise så langt til og fra jobb ja!! Tar meg bare 5 min å kjøre til jobb, så jeg er heldig sånn!

Ja - tør hun ikke treffe MEG, så kan jeg forstå[8D] - men DU er jo iallefall ikkeno å grue seg for[:D]

ORIGINAL: Catrine2

oi, sikkert tussig å reise så langt til og fra jobb ja!! Tar meg bare 5 min å kjøre til jobb, så jeg er heldig sånn!

Ja det har tatt på nå de siste ukene, men nå er jo ikke det noe problem [:)] Det er jo litt deilig også! Får se på det sånn at eg samler krefter før den store begivenheten [:)] 

Ja - tør hun ikke treffe MEG, så kan jeg forstå[8D] - men DU er jo iallefall ikkeno å grue seg for[:D]

Nåja, du er ikke så skummel som du vil ha det til da Fru dings! Vi er to "ikkeskumle" personer... Vi får se om vi kan få overtalt henne en dag[;)]

Back
Topp