God søndagsmorgen :)

*Bestevennen*

Elsker forumet
Mornings damer [:)]

Da var det søndag igjen da! Syns ukene og helgene fyker avgårde no eg altså! Like greit for no ser eg virkelig frem til å få lillegutt i armene mine[:)] Dåkke har for planer 2. søndag i advent da?[:)]

Eg har vert oppe ei lita stund med snuppa, sitter og er småkvalm og skal legge meg nedpå når sambo står opp, våknet i halv 5 tiden og kastet opp og vert dårlig siden[8|][&:] Håper på å komme i form etter en liten høneblund. Skal lage klubb til middag også blir det kanskje noen vafler i ettermiddag om eg orker. Skulle egentlig lage pepperkake hus i går men orket ikke så det må vi få gjort i dag[:)]

God morgen [:)]
Håper du føler deg bedre :)
Idag skal turnforeningen ha stort juleshow, så jeg skal dit og passe på alle turnerene mine [:D] Mannen kommer visst for å se på i år, selv om jeg ga han tillatelse til å bli hjemme [;)] "Må jo passe på at du sitter i ro og ikke løper rundt som en galning!" Så da får jeg vel prøve å holde meg i ro da..

Håper alle får en fin 2. søndag i advent! (Tia fyker jo...) [:D]

Goood  morgen!! [:)]
Liker laaate søndager [8D] Idag våknet jeg opp til at mannen lagte pannekaker til frukost, nå tegner vi kjøkken og skal snart ut på en liten fjelltur med kakao. Deili å ha mannen hjemme en hel dag, vanligvis er han borte hver dag å bygger hus osv...Senere skal vi ha jaktgryte, så må jeg lage en deig til julekakebakingen med veninner imorgen [;)] Ha en strålende dag alle sammen...Enig i at tiden fyyyyker, snart har vi jo lillegull her [:)]

I dag skal eg ikke mye eg skal rydde å vaske huset IGJEN! bare kjapt da, ikke så nøye.. så skal eg spise hos noen venner,,, (kjøttsuppe med poteter og løksaus) så skal jeg på jobb:( blææææ... heldigvis bare kort vakt da:)

Burde så absolutt ha gjort litt husarbeid til samboer og lillegullet kommer hjem fra hyttetur, men blir nok bare å slappe av.... Samboer har sagt at han skal vaske huset når han kommer hjem, har verdens snilleste og beste samboer.... [:)] 

Han tok med seg jenta vår og hunden på hytta i helgen så jeg skulle få slappe av helt aleine. Det har vært deilig [:D]

god formidag/etter midag:)
håper foremn din er bedre nå:)

i dag reiste jentungen å min mann til kr,sand en tur di skule hen å skru på en bil for en kamerat av han:) så jeg har fått vaska bade i dag kjempe fornøyd[:D]men merka det gåt i bekne da e lå å skura doen[8D]skal ta å rydde litt på stua,kjøkene å ganga å så begyne på okse stek som mi skal ha te midag i dag:) håper at jeg hadde blit ferdig me rydinga i ganga,stua å kjøkene sån at jeg kan ta loft stua å sove roma te uka..skal ikke vaske noe for det skal mormor gjør te helga:)
elllers så er det en reng å trist dag på utsiden å slapsete å felt

God morgen [:)] (eller ettermiddag er det vel nå?? [;)]) jeg er akkurat ferdig med å bake to slag småkaker og så skal vi snart på en pizzarestaurant og feire min svogers 18 års dag[:)]

Back
Topp