God søndag:)

Tror jeg har sett cast away.. Havner ikke han og en dame på en øde øy eller noe sånt? Han får iallefall masse mindre kledelig skjegg i filmen! Er sikkert bakt inn en kjærlighetshistorie der og.. [;)]

Han er helt alene på denne øya....[&:]

Jeg har lagt meg ny ticker, jeg....[:D]

Nå stikker jeg og fikser kvelds.. Må logge meg ut så han ikke ser at jeg bruker kvelden på babyverden! Hehe! [:D] Snakkes seinere jenter![;)]

jepp...lett å følge med, som dag som denne[:)] hørte en bra vits i dag. brunette, rødtopp og blondine skulle til en jobbintervju. først går brunette in, sjefen spør:" Vet du kor mange N er der i ordet Bonanza." Brunette tenker litt og sier:" to:" " Bra svaret," sier sjefen. " Vi tar kontakt med dæ hvis du får den her jobben."
Da går rødtopp inn. Sjefen spørre den samme spørsmålen. Rødtopp tenker enn halv time og sier:" Ingen." Sjefen ser på henne og sier:"Bra svaret, vi tar kontakt med dæ, hvis du får den her jobben."
Da er det blondines tur. Sjefen spørre den samme spørsmålen. Blondine tenker og tenker, en halvtime,time...to timer og til slutt sier hon:" Ett hundre og trettito." Sjefen ser forbauset ut:" Kordan klarte du komme til det?" spør han. " noh, jeg telte sånn...nanna na nanna na nan naa...."

Tom Hanks med skjegg??? Ja, det må jeg se... Kan jo blien opplevelse det i seg selv[:D]

Haha! Dritbra Mallu!! hehehehe!![:D]

hade da alle sammen eller sån vi sier her nord, hade da alle saman...den va litt tør ja[;)]

Bra vits! Godt man ikke er blond[;)] Er det bare nesten jeg...med 133 nnnnnnnn[8D]
Du, finner ikke noen film på tvn jeg...hmmmm

Nå ser jeg...det går på nrk ja! Jeg skal se film på tv3 jeg tenkte jeg...

Sitter foran tv`n i dag vi. Har sett film: Million Dollar Baby. Den var fin, men litt trist. Også har jeg kost meg med resten av lørdagsgodtet fra i går...mmmmm

ORIGINAL: sollise

Heisann alle sammen!

Søndagskvelden er her, og jeg lager en liten link,for synes det er litt lite som skjer her nå gitt!!!
Ikke går det noen bra filmer på tv heller tror jeg...
Hva driver dere med alle sammen i kveld?
Helga går bare så altfor fort synes jeg.... Skulle vært helg på mandag også...

Klems[:)]

Jeg leste ikke gjennom hele tråden før jeg svarte jeg....

Cast Away med Tom Hanks går på nrk1 [:)]

Back
Topp