God søndag!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Da er det visst søndag igjen da! Har dere noen planer for dagen da jenter? :)

Jeg hadde lyst til å trille tur i dag, men må se om været bedrer seg litt først for nå høljer det ned her! :( men vi skal nok kose oss uansett vi :)

Jeg har tenkt å bake litt når W våkner, hadde også tenkt meg på en trilletur i dag, men bare hvis været holder seg:-)

Ser ut som jeg må støvsuge igjen:-P Vaske litt klær. Lese Harry Hole, slappe av... Hmm.. Tar det som det kommer;-) Har ikke fått kaffe enda så jeg tenker ikke klart:-P

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Vi skal visst ut og kjøre litt etterpå. Han derre Ullevålseter driver motocrosskurs for småtasser borti gata her denne helgen, så vi skal bort og se om storebror får litt blod på tann. Gubben klør i fingra etter på kjøpe en pw50 til ham. :p
Og så skal vi ut og snuse på ei hytte vi skal på en uke i ferien. :) fått litt nok av fjellet, så vi leide en ved sjøen.:p

* æpp'n *

Vi skal visst ut og kjøre litt etterpå. Han derre Ullevålseter driver motocrosskurs for småtasser borti gata her denne helgen, så vi skal bort og se om storebror får litt blod på tann. Gubben klør i fingra etter på kjøpe en pw50 til ham. :p
Og så skal vi ut og snuse på ei hytte vi skal på en uke i ferien. :) fått litt nok av fjellet, så vi leide en ved sjøen.:p

* æpp'n *
så gøy :)

Ble ikke noe av crossbanen (storebror sovna på vei bort.. Hehe..), men fikk snusa på hytta. Det var enda bedre enn forventa! Tre hytter på ett stort inngjerda tun (det er alle de ansatte på jobben til gubben som eier de) med privat sandstrand. :D

* æpp'n *

Ble ikke noe av crossbanen (storebror sovna på vei bort.. Hehe..), men fikk snusa på hytta. Det var enda bedre enn forventa! Tre hytter på ett stort inngjerda tun (det er alle de ansatte på jobben til gubben som eier de) med privat sandstrand. :D

* æpp'n *
blir deilig med hytteferie da :) hørtes sikkelig digg ut!

I dag har vi hatt besøk av mine foreldre :) gått tur i finværet og bare slappet av!

Ååå søte nøtte og cc!!!

Back
Topp