Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så gøyVi skal visst ut og kjøre litt etterpå. Han derre Ullevålseter driver motocrosskurs for småtasser borti gata her denne helgen, så vi skal bort og se om storebror får litt blod på tann. Gubben klør i fingra etter på kjøpe en pw50 til ham.![]()
Og så skal vi ut og snuse på ei hytte vi skal på en uke i ferien.fått litt nok av fjellet, så vi leide en ved sjøen.
![]()
* æpp'n *
blir deilig med hytteferie daBle ikke noe av crossbanen (storebror sovna på vei bort.. Hehe..), men fikk snusa på hytta. Det var enda bedre enn forventa! Tre hytter på ett stort inngjerda tun (det er alle de ansatte på jobben til gubben som eier de) med privat sandstrand.![]()
* æpp'n *
Ja, men med min flaks blir det drittvær hele den uka, og fint ukene før og etter.blir deilig med hytteferie dahørtes sikkelig digg ut!
haha, optimismen på toppJa, men med min flaks blir det drittvær hele den uka, og fint ukene før og etter.![]()
* æpp'n *
Bare realistisk, CC!![]()
(quoten funka ikke)
* æpp'n *
Helt riktig! Man lærer så lenge man lever og alt det der.som jeg bruker å si av og til "jeg er ikke pessimist, jeg er en optimist med erfaring" : P
jeppHelt riktig! Man lærer så lenge man lever og alt det der.![]()
* æpp'n *