Ja, vi har hatt samme effekten av kald agurkher har frossen frukt, eller frossen sviskemos, i fruktnettet vært redningen når hun tydelig er sur pga tannen. Da blir hun heeelt stille og blank på øynene, tydelig at det kalde er deeeeilig på gommene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi har hatt samme effekten av kald agurkher har frossen frukt, eller frossen sviskemos, i fruktnettet vært redningen når hun tydelig er sur pga tannen. Da blir hun heeelt stille og blank på øynene, tydelig at det kalde er deeeeilig på gommene![]()
den frosne sviskemosen har jo to hjelpsomme sider da!Ja, vi har hatt samme effekten av kald agurk![]()
Ja. Ser ikke ut til at sviskemos hjelper herden frosne sviskemosen har jo to hjelpsomme sider da!![]()
![]()
![]()
Her må det et helt glass om dagen til for å få noen effektJa. Ser ikke ut til at sviskemos hjelper her![]()
Jo jeg har malt stående. Men er ikke veldig gira på mye av både gluten og sukker.Her må det et helt glass om dagen til for å få noen effekt
MEN har du vurdert å ha litt malt i grøten hans? Gir god smak og kan hjelpe på å få magen regelmessig![]()
er det gluten i malten??? I så fall har Hermine fått gluten i ukesvis alleredeJo jeg har malt stående. Men er ikke veldig gira på mye av både gluten og sukker.
Han fikk jo tømt seg godt i går. Men i dag skrek han bare jeg holdt han på huk over vasken for å tisse, spørs om han husker at det gjorde så vondt i går![]()
Malt er gluten i ja!er det gluten i malten??? I så fall har Hermine fått gluten i ukesvis allerede
Jeg tenker at 1ts sukker/malt i grøten ikke skader når de ikke får noe søtt utenom![]()
jeg gir 1ts en gang om dagen, det får holde!Malt er gluten i ja!
Nei det er absolutt ikke noen skadelig mengde, det er jeg klar over. Har bare aldri likt helt konseptet
Mange gir jo en stor dæsj en eller flere ganger om dagen. Litt for meget for min smak. Anyhow - er jo viktig at han får bæsjet uten store smerter! Men prøver fortsatt uten banan og ser om det hjelper!
Ja det var litt mer den varianten jeg tenkte påjeg gir 1ts en gang om dagen, det får holde!MEN har ei venninne som har mme-unge, og han har fått ei stor ss i HVER ENESTE melkeflaske siden han var nyfødt
![]()
hun sto å øste oppi med malt en dag mens hun snakka om at hun kanskje kunne droppe malten nå når han var blitt så stor (10 måneder), men at hun bare fortsatte i tilfelle han skulle få mageknip av ren mmeJa det var litt mer den varianten jeg tenkte på![]()
Men altså, det er jo ikke noe rart at han eventuelt får mageknip uten malt, om han aldri har fått mageregulerende. Man skaper jo på en måte et varig behov for mageregulering da...hun sto å øste oppi med malt en dag mens hun snakka om at hun kanskje kunne droppe malten nå når han var blitt så stor (10 måneder), men at hun bare fortsatte i tilfelle han skulle få mageknip av ren mme
Jeg synes melka smaker så rart når det er malt i, og synes i grunn litt synd på gutten som ikke lærer hvordan melk egentlig skal smake![]()
nei hvem vet, han har iallfall fått sin dose sukker 6 ganger daglig i maaange måneder!Men altså, det er jo ikke noe rart at han eventuelt får mageknip uten malt, om han aldri har fått mageregulerende. Man skaper jo på en måte et varig behov for mageregulering da...
nei hvem vet, han har iallfall fått sin dose sukker 6 ganger daglig i maaange måneder!
Du slette tid, du må jo være helt utslitt når du skal legge deg![]()
nei, på andre områder er hun kvart hysterisk. Dentinox og paracet er visstnok farlig og fyfy, så skal være bra krise før han får noe sånt. Hadde ganske vondt av ham etter at han hadde fått manuellterapi og skreik og skreik pga nakkesmerter, men mora NEKTA å gi paracetJeg tror ikke alle egentlig setter seg inn i hva de gir barna alltid jeg?
For det er vel ikke så mange som ville gitt en spiseskje rent sukker til ungen sin noen ganger om dagen? (For å sette det litt på spissen...!)
Ja, om det ikke er noe sengevals sovner jeg før hodet er lagt på putahehe.. men er god og sliten, ja
DEilig og kjenne jeg har fått brukt meg litt
Er bare sånn jeg er, men idag er planen og gjøre ingen verdens ting, annet enn og støvsuge og rydde litt
![]()
merker det spesielt når vi er på besøk på plasser hvor det ikke er helt babysafe, da må jeg løpe etter henne og passe på heeele tiden![]()
Hahaha.. Om jeg hadde fått unnagjort alt du gjør på en dag så hadde det garantert ikke blitt noe sengevals iallfall! "Ha deg vekk!"Ja, om det ikke er noe sengevals sovner jeg før hodet er lagt på putahehe.. men er god og sliten, ja
DEilig og kjenne jeg har fått brukt meg litt
Er bare sånn jeg er, men idag er planen og gjøre ingen verdens ting, annet enn og støvsuge og rydde litt
![]()
Hahaha.. Om jeg hadde fått unnagjort alt du gjør på en dag så hadde det garantert ikke blitt noe sengevals iallfall! "Ha deg vekk!"![]()