God søndag!

Da gikk det jo bra :D
ja, håper det og at det ikke blir noe knip! Hun har jo ikke fått en hel porsjon avocado eller banan før, men tenker at mat er mat så går nok bra for magen. Viktigste er at hun får mm sammen med maten så tarmene får hjelp til å fordøye ;)

uuups, glemte av pumpa mens jeg skravla og vips hadde den dura og gått i 39 minutter :eek: :p Jaja, blei jo 200ml melk av det :D

Hehe!
Lillebror tok flasken når han kom hjem!
Det var nok bråkete med alle ungene!
Og jeg fikk mat OG ostekake ;)

Hehe!

Så bra det ble kake på deg:-)

Nå har jeg lagt nasse, noe motvillig i kveld, mulig det skyldes svikt i rutinen i går.

Så bra det ble kake på deg:)

Nå har jeg lagt nasse, noe motvillig i kveld, mulig det skyldes svikt i rutinen i går.
Eskil er våken, fikk en liten dupp borte på besøk.
Det er jeg litt glad for, det er tydeligvis litt for tidlig for han kl 19, egentlig!

Eskil er våken, fikk en liten dupp borte på besøk.
Det er jeg litt glad for, det er tydeligvis litt for tidlig for han kl 19, egentlig!

Ja, her var det rett fra klokka ni til rundt sju plutselig:-)

Ja, her var det rett fra klokka ni til rundt sju plutselig:)
Han har jo vært kjempetrøtt kl 19 da han har sovet lite fra 15 og utover. Men natten blir litt tullete da, så det pleier å gå bedre når han legger seg litt senere! =)
Vi skal snart på badet da!

Han har jo vært kjempetrøtt kl 19 da han har sovet lite fra 15 og utover. Men natten blir litt tullete da, så det pleier å gå bedre når han legger seg litt senere! =)
Vi skal snart på badet da!

Når er det seneste du legger han?

Hehe!
Ååå så heldig da! :D hehe, rampete lillebror som måtte få komme hjem til mamma for å ta flaske;) :p

Snuppa sovna på 2 minutter kl 20, tydelig at det tar på å være på tur;)
Gresk salat til kvelds! :D
1362339247669.jpg

Ble sulten av den salaten.. Får lage meg noe mat jeg også. :)
Her er jenta i seng, men i dag var det ikke enkelt. Lurer på om det er tenner på vei, for hun sutrer og stikker fingrene i munnen. Ikke puppesmatting funker en gang!! :eek: Måtte legge meg sammen med henne i senga vår, og da roa hun seg etter hvert..:)

Herlig salat!
Ja en liten luring han Lillebror!
Men det var mye unger og støy hos foreldrene mine, så jeg ble ikke så overrasket.
Likevel burde vi øve mer på flasken :)
Han sovnet litt over kl 20 og jeg har langt meg selv!
Ikke veldig trøtt enda, men håper på noen timer på øyet før første nattamming :)

Ble sulten av den salaten.. Får lage meg noe mat jeg også. :)
Her er jenta i seng, men i dag var det ikke enkelt. Lurer på om det er tenner på vei, for hun sutrer og stikker fingrene i munnen. Ikke puppesmatting funker en gang!! :eek: Måtte legge meg sammen med henne i senga vår, og da roa hun seg etter hvert..:)
Kan høres litt ut som noe plager henne ja...

For en deilig salat, det skal jeg jammen meg lage til uka:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Se så flott snuppelure sitter i tripptrappen sin:D trodde hun ville synke sammen og måtte stables opp med puter men hun raker seg opp og sitter kjempeflott:D
DSC_0573_zps5dbf5078.jpg

Back
Topp